Web Analytics Made Easy - Statcounter

شولگینوف، که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه را نیز برعهده دارد، عصر جمعه در این دیدار افزود :امیدوارم هیچ مشکلی در روابط بین دو کشور رخ ندهد و روابط روز به روز بخصوص در زمینه های اقتصادی افزایش یابد.  

وی با اشاره به علاقه مندی کشورش برای توسعه روزافزون روابط با ایران گفت: امیدوارم در دوره ریاست جمهوری (حجت الاسلام و المسلمین) رئیسی، این مناسبات با قدرت بیشتری پیش برود و دو کشور بتوانند در کنار یکدیگر با تحریم‌های غرب مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر انرژی روسیه به طرح‌های مشترک دو کشور در حوزه نفت، گاز، انرژی، خطوط ریلی و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای اشاره و ابراز امیدواری کرد در دوره ریاست جمهوری (اقای) رئیسی فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های مختلف سیر صعودی طی کند

وی به افتتاح پروژه نیروگاه گازی سیریک در ایران که با همکاری روسیه اجرا می شود، اشاره  و بر ادامه بیشتر همکاری ها در بخش انرژی تاکید کرد و گفت که امیدوارم  فشارهای تحریمی علیه ایران کاهش پیدا کند و ایران به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کند

 جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو نیز با تمجید از پیام تبریک رئیس جمهوری روسیه خطاب به رئیس جمهوری منتخب ایران گفت: آقای پوتین نخستین رئیس جمهوری بودند که پیروزی  آقای رئیسی را به ایشان تبریک گفتند.

وی  با بیان این‌که روابط دو کشور در آینده با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت، افزود : مطمئن هستیم که رئیس جمهوری منتخب ایران موضوع تحکیم و تقویت همگرایی با روسیه را قوی‌تر از گذشته در دستور کار قرا ر می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که طرح‌های مهمی در زمینه انرژی بین دوکشور در دست اجراست، گفت : نیروگاه حرارتی سیریک، بعنوان طرحی عظیم، یکی از پروژه‌های مشترک ایران و روسیه است.

جلالی به آغاز تولید مشترک واکسن اسپوتنیک-وی در ایران، بعنوان نخستین کشور منطقه و ششمین کشور جهان گفت : خوشبختانه طرح تولید مشترک واکسن اسپوتنیک-وی در ایران به نتیجه رسید و از هفته پیش تولید این واکسن در ایران آغاز شده است./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: جلالی واکسن اسپوتنیک وی رئیس جمهوری دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور