Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف خودرو سواری پژو ۲۰۶ و سانتافه در جاده یاسوج به اقلید یک کشته و چهار رخمی برجا گذاشت.

جهانبخش وحدت نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز ساعت چهار عصر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبری مبنی بر تصادف خودرو سواری سانتافه با سواری پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۱۰ محور مواصلاتی یاسوج به اقلید دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه این سانحه پنج نفر مصدوم در پی داشت افزود: متاسفانه به دلیل شدت برخورد در محل حادثه راننده پژو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، در دم جان سپرد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی دیگر از سرنشینان خودرو پژو و یک نفر از سرنشینان سواری سانتافه با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی در شهر یاسوج منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۲ سرنشین دیگر در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

بیش از ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور در دبیرستانهای پسرانه و دخترانه مزین به نام شهید مطهری در یاسوج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف عالیقدر استاد شهید مرتضی مطهری گفت: این استاد فرزانه پاره تن امام بود و آثار متعدد. ایشان مورد تایید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

جلال رحیمی، در جمع دانش آموزان دبیرستانهای وابسته به موسسه عالی شهید مطهری,، ضمن تبریک روز معلم گفت: معلمان معماران آینده و افسران مقابله با جهل و نادانی درجامعه هستند.

رحیمی با بیان اینکه منشا هر تحولی در جامعه معلمان هستند گفت: هفته معلم فرصت مناسبی است تا آحاد جامعه قدردان معلمان باشند.

وی با تبریک فرا رسیدن روز دختر به دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری یاسوج گفت: دختر از نعمتهای ارزشمند الهی است که در ساختار نظام اسلامی در عرصه های مختلف. نقش موثر و تاثیرگذاری دارند 

همچنین فرماندار بویراحمد نیز با حضور در دبستان فرزانگان یاسوج در فضایی صمیمی با معلمان دیدار و گفتگو کرد.

 شهرام مهدوی مطلق با تبریک هفته معلم ، شهید مطهری را نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان هم در جبهه علمی و هم در جبهه عملی دانست و بیان کرد: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به‌خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی خطاب به معلمان و دانش آموزان نبز گفت : آثار شهید مطهری آثار بسیار رزشمندی هستند که مطالعه آنها بسیار مفید خواهد بود.

در آین آیین فرماندار بویراحمد با اهدء شاخه گل از معلمان این دبستان تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور