Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و میلاد پربرکت امام رضا (ع) به منظور گرامی داشت این ایام نورانی، کانون‌های خدمت رضوی استان تهران به هر نحوی دست به کار شدند و مهر و وفای خود را به آستان مقدس اهل بیت (ع) نشان دادند تا بتوانند با انجام خدمت‌های گوناگون به نیت امام مهربانی‌ها فرهنگی اسلامی را به منصه ظهور گذاشته و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت عرضه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا رسانه از کارآمدترین و کاربردی‌ترین ابزار‌ها جهت انعکاس فعالیت ها، خدمات و اشاعه فرهنگ رضوی داشته و این مهم به همت خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی استان تهران محقق شده است.

بر این اساس، کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران در دهه کرامت ۱۴۰۰ با پوشش خبری و تصویری بیش از ۲۰۰ عنوان خبر، گزارش تصویری و برنامه دهه کرامت استان تهران در خبرگزاری‌ها و رسانه ملی توانست با تولید ۱۳۲ خبر و گزارش رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص دهد و پس از آن استان‌های اصفهان و کرمان در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.
همچین با توجه به خبر‌های منتشر شده خردادماه ۱۴۰۰ در سایت آستان نیوز، استان تهران با تولید ۱۴۸ خبر، استان اصفهان با ۸۳ خبر و استان مازندران با ۶۳ خبر به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

طراحی و بازنشر ۱۸ عنوان پوستر و بیش از ۵۷ عکس نوشته در مناسبت‌های برنامه‌های دهه کرامت توسط خادمیاران طراح و گرافیست، تهیه و تولید استوری موشن ۱۵ ثانیه‌ای پوستر‌های عناوین و برنامه ها، هماهنگی جهت استفاده از صدای برتر گویندگان رسانه ملی در تولید محتوای تیزر‌های دهه کرامت، تهیه و تولید تعداد ۲ تیزر تلویزیونی هر کدام در ۱۸۰ ثانیه و تهیه و تولید محتوایی ۲ استوری موشن ۱۰۰ ثانیه‌ای تیزر عناوین و برنامه‌های دهه کرامت و جشنواره رسانه‌ای بخشی از خدمات و فعالیت‌های فعالان رسانه کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان تهران بوده است.

در ادامه این اقدامات، توزیع و بازنشر پوسترها، کلیپ‌ها و تیزر‌ها در فضای مجازی و تلویزیون‌های شهر زیرزمینی، یکصد ایستگاه انتخابی اصلی و تقاطعی و پرتردد متروی تهران، انتشار و بازنشر تولیدات محتوایی مختص دهه کرامت ۱۴۰۰ استان تهران در فضای مجازی و برنامه‌های فعال حوزه رسانه و پلتفرم‌هایی مانند ایتا، واتساپ، اینستاگرام، تلگرام به استعداد تقریبی ۱۸۰۰ نشر، احیاء و ایجاد هماهنگی بین بیش از ۱۵ تیم مستند ساز فعال و حرفه‌ای عکاس و تصویر بردار و تصویربردار هوایی (هلی شات) از عمده خدماتی است که طی این مدت انجام شده است.

همچنین حضور ۱۵ عکاس و خبرنگار حرفه ای، ۲۰ تصویر بردار حرفه ای، ۴ تصویر بردار هوایی در برنامه ها، آرشیو بیش از ۴۵۰۰ شات عکس، ۳۸۵۰ دقیقه تصویر برداری از برنامه‌های برگزار شده، ساخت، تولید و تدوین بیش از ۵۰ کلیپ از مراسم مختلف برگزار شده توسط مناطق و شهرستان‌های استان تهران به مدت تقریبی و میانگین هرکدام ۵ دقیقه گوشه‌ای دیگر از فعالیت‌هایی است که در دهه کرامت ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

در عرصه تولید خبر و پوشش خبری نیز با ایجاد و تشکیل گروه تحریریه در استان تهران متشکل از ۵ خبرنگار فعال خادمیار و یاور رضوی، انعکاس ۱۳۲ خبر تولیدی در طول دهه کرامت و بازنشر آن در صفحه آستان نیوز، بازتاب بیش از ۸۰ خبر در خبرگزاری‌های وزین و فاخر ملی و بین المللی از جمله فارس، تسنیم، ایرنا، ایسنا، ایکنا، مهر، برنا، ایلنا، خبرگزاری صدا و سیما، باشگاه خبرنگاران جوان و تابناک جوان بخش دیگری از خدمات صورت گرفته در این مدت بوده است.

در ادامه خدمات خالصانه و در راستای اشاعه فرهنگ رضوی، بیش از ۴۰۰۰ ثانیه بازتاب و انعکاس گسترده و پوشش خبری و تصویری در رسانه ملی، به صورت زنده، برنامه‌های گزارشی و تولیدی از شبکه‌های مختلف رسانه ملی مانند شبکه‌های اول، دوم، سوم سیما و شبکه‌های تهران، آموزش و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران و بخش بین الملل در شبکه سحر به زبان‌های مختلف منتشر شد.

قابل ذکر است با هماهنگی صورت گرفته برای در اختیار گرفتن آنتن زنده شبکه سوم سیما در برنامه فوتبال، به مدت ۵ دقیقه قبل از برگزاری دیدار سوپر جام، پرچم متبرک رضوی توسط خادمان حضرت در برنامه حضور یافت.

با عنایت امام رئوف فعالان رسانه‌ای در ادامه خدمات رضوی با پوشش دادن برنامه ایوان انتظار و آیین شکرگزاری خدمت رضوی در حرم امام خمینی (ره)، طی ۲ برنامه درشهر شبکه تهران به مدت ۱۸ دقیقه، بازتاب گزارش مراسم دهه کرامت در شبکه قرآن و معارف سیمای ملی در برنامه روزنه به مدت ۱۱ دقیقه، پوشش خبری و گزارشی در برنامه گزارش روز شبکه سوم سیما به مدت ۹ دقیقه، انعکاس تصویری برنامه در معاونت و شبکه خبر از طریق باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه دوم سیما بمدت ۱۵ دقیقه و پخش تصاویر و گزارش خبری در بخش بین الملل از طریق شبکه سحر سیمای جمهوری اسلامی ایران به مدت زمان ۵ دقیقه بخش دیگری از خادمان و فعالان رسانه ای، عکاسان و خبرنگاران کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان تهران در دهه کرامت ۱۴۰۰ بوده تا بتوانند سیره و زندگی رضوی در جامعه ترویج دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت آستان قدس رضوی استان تهران دهه کرامت ۱۴۰۰ دهه کرامت فضای مجازی رسانه ملی برنامه ها خدمت رضوی پوشش خبری رسانه ای ۵ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در این استان خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بعد از ظهر سه شنبه در جلسه دهه کرامت استان تهران با اشاره به مقاومت فلسطین و غزه و حرکت اعتراضی اساتید و دانشگاهیان در آمریکا و اروپا اظهار امیدواری کرد این اتفاقات پیروزی ملت مظلوم فلسطین را تسریع کند.

وی دهه کرامت را فرصتی مناسب جهت تبیین سیره رضوی و فاطمی دانست وخواستار برنامه ریزی و اقدام مناسب دستگاه‌ها و فعالان مردمی جهت گرامیداشت این ایام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزاری برنامه‌های ویژه در مدارس، دانشگاه ها، ورزشگاه ها، مساجد، کارخانجات و شهرک‌های صنعتی، پارک‌ها و بوستان‌ها با حضور و اجرای برنامه توسط خادمیاران رضوی، اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ایستگاه‌های راه آهن استان خاصه مسیر مشهد مقدس، اعزام اردو‌های زائران به قم و مشهد مقدس خاصه زائر اولی‌ها توسط نهاد‌های حمایتی، اجرای برنامه‌های مختلف در ایام دهه کرامت در استان تهران دانست.

محمودی ادامه داد: اکران فیلم اخت الرضا و نشست شاعران آیینی، برگزاری مراسم یادواره شهدای استان تهران در ۱۰ شهرستان طی ایام دهه کرامت، اجرای برنامه‌های ویژه در بقاع متبرکه خاصه آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حوزه‌های علمیه، برنامه‌های ویژه کودکان ونوجوانان، برنامه‌های ویژه در مجموعه‌های قضایی و خانواده‌های ارتش، برگزاری جشن‌های دهه کرامت توسط هیئات مذهبی، جشن بزرگ با حضور خادمیاران رضوی از میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان، پخش صلوات خاصه امام هشتم علیه السلام توسط سیستم‌های صوتی ادارات و سازمانها، مسابقات فرهنگی، اجرای سرود، حمایت از خانواده‌های محروم و آزادی زندانیان، برگزاری جشن‌های ویژه دختران و تجلیل از دختران شهیدان و شهدای مدافع حرم از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان تهران است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: با توجه به هجمه وحشیانه دشمنان به جایگاه زنان و دختران باید همه دستگاه‌ها و فعالان جهادی و فرهنگی با استفاده از فرصت نورانی دهه کرامت به الگو دهی مناسب به جوانان جهت صیانت از جایگاه رفیع دختران و زنان تلاش مضاعف کرد.

دیگر خبرها

  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت