Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از رویترز، خودروسازان آمریکایی روز پنجشنبه از افزایش شدید فروش سه ماهه خود به دلیل تقاضای شدید برای مدل‌های شاسی بلند و برقی خبر دادند.

این خودروسازان همچنین به ادامه روند افزایشی فروش در سال 2022 اشاره کردند چرا که افراد بیشتری به اتوموبیل های شخصی و مدل های جدید خودروهای الکتریکی(EV)  روی می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ پایین بهره، انگیزه های دولتی و ترجیح به استفاده از حمل و نقل خصوصی درپی شیوع کرونا و همه گیری بیماری کووید_19، تقاضا برای اتومبیل را حتی با وجود افزایش قیمت به علت کمبود جهانی تراشه تقویت کرده است.

افزایش قیمت خودرو باعث افزایش سودآوری برای خودروسازان که همچنین سرمایه گذاری در تولید خودروهای برقی را افزایش داده اند، شده است.

شرکت جنرال موتورز (GM.N) اعلام کرد که مدل برقی شورولت بولت رکورد فروش سه ماهه دوم را  با 31 درصد از کل فروش شورولت به ثبت رسانده است،  در حالی که فروش مدل های شاسی بلند بیوک آن 86 درصد افزایش یافته است.

الین باکبرگ، اقتصاددان ارشد جنرال موتورز ، گفت: ما انتظار داریم تقاضای زیاد در نیمه دوم سال جاری و تا سال 2022 ادامه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، ماه گذشته، خودروساز شماره یک آمریکا بودجه تولید خودروهای برقی خود را تا سال 2025 به 35 میلیارد دلار افزایش داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند