Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@13:13:21 GMT

تراژدی برای شگفتی‌سازهای یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۸۲۸۵

تراژدی برای شگفتی‌سازهای یورو ۲۰۲۰

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، امروز (جمعه) تیم‌های فوتبال سوئیس و اسپانیا در ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی اسپانیایی ها و حضور این تیم در نیمه نهایی همراه شد.

در این بازی که اسپانیایی‌ها از هر لحاظ بر بازی مسلط بودند، شوت جوردی آلبا در دقیقه هشتم مسابقه پس از برخورد با پای ذکریا بال راست سوئیس تغییر مسیر داد و وارد دروازه یان زومر شد؛ با این حال یوفا این گل را به عنوان گل به خودی بازیکن سوئیس ثبت کرد تا دهمین گل به خودی جام شانزدهم رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوئیس به دنبال زدن گل تساوی بود روی اشتباه لاپورت و تورس،  ژردان شکیری دروازه سیمون را در دقیقه ۶۸  باز کرد و بازی به تساوی رسید. در دقیقه ۷۷  فرویلر که پاس گل داده بود با خطای خشن از سوی الیور با کارت قرمز مواجه شد تا سوئیس ۱۰ نفره بازی را ادامه بدهد. با خروج سفروویچ و شکیری سوئیس کار را تدافعی کرد تا بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان برسد و به وقت های اضافه برود.
در نیمه اول وقت های اضافه اسپانیا تهاجمی تر کار کرد و سوئیس هم دل به ضدحملات داد. در دقیقه ۱۰۱ سومر روی تک به تک با مورنو به زیبایی دروازه سوئیس را نجات داد. او سه دقیقه بعد هم شوت دیدنی اویارسابال را به کرنر فرستاد. در نهایت ۱۵ دقیقه اول بدون ردوبدل شدن گلی به پایان رسید. در ۱۵ دقیقه دوم هم فقط یک ستاره در میان بود و آن سومر دروازه بان سوئیس بود که عملکرد خیره کننده ای در درون دروازه داشت تا بازی به ضربات پنالتی برود.

بوسکتس پنالتی اول را تیر زد تا با گل کردن ضربه آرناتوویچ سوئیس پیش بیفتد. پنالتی شار را هم اونای سیمون مهار کرد تا همه چیز مساوی شود اما ستاره بی چون و چرای مسابقه پنالتی رودری را مهار کرد اما آکانجی به بدترین شکل ممکن پنالتی زد و سیمون هم او را مغلوب کرد. وارگاس پنالتی خود را به بیرون زد و اویارسابال با گل کردن پنالتی خود شاگردان انریکه را به نیمه نهایی فرستاد.

اسپانیا در مرحله نیمه نهایی با برنده مصاف امشب (۲۳:۳۰) تیم‌های ملی ایتالیا و سوئیس در مونیخ روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو سوئیس اسپانیا اسپانیا سوئیس یورو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد