Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای

با تقدیم سلام و تحیت

با ابراز تبریک از حکم ریاست قوه قضائیه توسط رهبری معظم انقلاب برای جنابعالی، باور دارم دوران پذیرش مسئولیت در آن جایگاه تاثیرگذار در زندگی مردم، کاری بسیار خطیر و دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعار آزادی، عدالت و امنیت خواست دیرین جامعه ایران و آرمان انقلاب اسلامی بوده است و تحقق هر سه عامل، سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داده و مورد حمایت مردم بوده و رابطه مستقیم با زیست بهتر مردم کشورمان خواهد داشت.

با توجه به شناخت طولانی از جنابعالی که همواره با پشتکار، صداقت و استقلال رای انجام وظیفه نموده و تمام سطوح قوه قضائیه را تجربه کرده‌اید، بی تردید در کنار قضات شریف و کارکنان عزیز دستگاه قضا می‌توان امید به تحقق بهتر و بیشتر آزادی، امنیت و عدالت داشت و رضایت ملت بزرگ ایران بیش از گذشته تامین گردد. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

علی ربیعی

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت

پربیننده ترین پیشنهاد عجیب ترامپ به روحانی + فیلم ایران تحت سخت‌ ترین تحریم‌ های آمریکا در ۳ سال گذشته بوده است / جلوی زورگویی کوتاه نمی‌ آییم تنها راه مواجه نشدن با موج پنجم کرونا، رعایت کامل پروتکل ها است / تاکید بر اعمال نظارت دقیق بر مرزها راه اندازی سامانه معرفی مدیران دولت به رییس جمهور منتخب دانشگاه ها از چه زمانی حضوری خواهد بود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران

حجت‌الاسلام " حکمت علی مظفری " روز پنجشنبه در جمع مدیران استان بوشهر اظهار کرد: تنها در یک شعبه از این حوزه ۱۵ قاضی برجسته مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه حمایت از مردم از شرایط لاینفک استمرار حاکمیت نظام اسلامی است این حمایت مستلزم رضایتمندی مردم است که مسئولان باید در راستای آرمان امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه به تحقق مطالبات و درخواست‌های مردم کنند.

رییس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با اخلاص و بی‌منت یک فرصت مهم برای خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مدیران برای تحقق حقوق مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنند.

مظفری با اشاره به تخصیص ۲ اصل از قانون اساسی به مجموعه دیوان عدالت اداری یادآورشد: دیوان عدالت اداری بعنوان مولد انقلاب به شکایت مردم از دستگاه‌های اداری و اجرایی رسیدگی می‌کند.

وی گفت: پیشگیری از جرایم و تعامل با دستگاه‌های اداری و اجرایی از دیگر رسالت‌های دیوان عدالت اداری است.

مظفری ادامه داد: برای رسیدگی به حقوق کارگر ۲۱ کارگروه تخصصی در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟