Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه معتقد است اسپانیا شایسته حضور در نیمه نهایی است و آن ها هر کاری برای رسیدن به فینال و قهرمانی می کنند.

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل سوئیس، در مورد ضربات پنالتی و صعود به نیمه نهایی صحبت کرد. به گزارش طرفداری، لوئیز انریکه در مورد این دیدار گفت:

بیش از حد اذیت شدیم؟ بازی آزار دهنده ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می دانستم که کار آسانی نخواهیم داشت. خوش شانس بودیم که با گل آلبا پیش افتادیم اما آن ها در جریان بازی بودند و به گل تساوی رسیدند. ما در شرایطی مقابل سوئیس قرار گرفتیم که سطح و ظرفیت آن ها را می دانستیم. حریف آن طور که انتظار داشتیم سنگین پرس نکرد. در شرایطی که بازی 1-0 بود، شرایط بازی وارد فاز خطرناکی شد و آن ها موقعیت های خوبی ایجاد کردند. با اخراج بازیکن سوئیس همه چیز تغییر کرد و ما بر بازی مسلط شدیم و موقعیت های خطرناکی ایجاد کردیم. در وقت های اضافه ما شایسته این بودیم که پیروز شویم و بازی به پنالتی کشیده نشود.

اونای سیمون دوباره خودش را اثبات کرد؟ 

خیلی خوشحالم که اونای سیمون را به عنوان قهرمان این بازی می بینم. من این پیروزی که چشمگیر است را به خاطر او و کل تیم جشن گرفتم.

الان هدف شما چیست؟

از روز اول گفتم که اسپانیا در بین هشت تیم برتر جام است و حال ما در بین چهار تیم قرار گرفته ایم. حال باید ببینیم که تا کجا می توانیم پیش برویم. این که تیم می تواند بر موقعیت های تحمیل شده غلبه کند، منجر به بهبود تیم می شود. اگر یک تیم باشد که برای غلبه به هر مشکلی آماده باشد، آن تیم اسپانیا است. ما به خودمان افتخار می کنیم. خیلی مضحک خواهد بود که فکر کنیم ما یا هر یک از تیم هایی که به نیمه نهایی می رسند، به همین رسیدن به نیمه نهایی راضی هستیم. همه ما می خواهیم به فینال برسیم و قهرمان شویم.

شما شایسته حضور در نیمه نهایی هستید؟

بله قطعاً. با مرور بازی هایی که انجام داده ایم، به جز بازی دوم که کمی بد بودیم، همیشه در طول این تورنمنت در سطح بالایی بازی کرده ایم. به همین علت است که اکنون در نیمه نهایی حضور داریم.

فکر نمی کنی که در محوطه جریمه بدشانس هستید؟

خوشبختانه امروز کسی که موقعیت از دست داد مورنو بود، نه موراتا جون اگر آلوارو موقعیت از دست می داد، او را رها نمی کردند. اما خب همه موقعیت از دست می دهند. من نمی خواهم بد جواب دهم اما شرایطی که آن ها تجربه می کنند کاملاً مشهود است اما هر دو بازیکن من هستند و من آن ها را به یک اندازه دوست دارم.

اضطراب در ضربات پنالتی؟

این آرام ترین ضربات پنالتی زندگی من بود زیرا آن چیزی بود که اتفاق افتاده بود و هیچ راه برگشتی از آن نبود، ما تمام تمرینات خود را انجام داده بودیم و دیگر کاری از دست من و کادر فنی بر نمی آمد. ما آخرین تعویض ها را با توجه به ضربات پنالتی انجام دادیم. ما از قبل برای لیست پنالتی زنان برنامه ریزی نکرده بودیم. ما فقط چند بازیکن را داشتیم که برای این کار آماده بودند. ما می خواستیم تیاگو و رودری به بازی بیایند تا اگر لازم شد پنالتی بزنند. ما هفت یا هشت بازیکن داشتیم که آماده زدن پنالتی بودند، تجربه داشتند و مشتاق بودند. آن ها می گویند که پنالتی ها شانسی هستند اما این حرف کاملاً اشتباه است.

 

اخبار داغ 

نقشه تبهکاران برای بازیگران زن ایرانی + فیلم و عکس تعداد برگه های رای را با علی دایی بشمارید! / نتایج تیم منتخب قرن (13) استوری های کنایه آمیز بازیکنان استقلال حامد لک پاسخ استوری رشید مظاهری را داد تونی کروس از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد شوخی باشگاه کوموی ایتالیا با لیونل مسی: به خانه برگرد لئو!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوئیز انریکه ضربات پنالتی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی

ایسنا/یزد تیم چادرملو اردکان به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی، تیم چادرملو اردکان در کرمان به مصاف مس این شهر رفت که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در ضربات پنالتی با برد چادرملو اردکان به پایان رسید.

سعید اخباری در نیمه اول این بازی به چند بازیکن اصلی چادرملو استراحت داد و بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داد که در لیگ دسته اول، کمتر بازی کرده بودند اما با این وجود در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد شد که راهی به دروازه این تیم نداشت.

در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند که در یک صحنه، آسیابان‌پور با رشادت موقعیت خوب مس را مهار کرد. در ادامه و در یک صحنه مشکوک، داور به سود تیم مس پنالتی گرفت که وزیری‌پناه بازیکن این تیم دروازه چادرملو را باز کرد تا بازی با همین یک گل به پایان برسد. در وقت‌های اضافه رضازاده با ضربه‌ای دقیق دروازه مس را باز کرد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه باز هم موقعیت‌هایی برای چادرملو به دست آمد اما بازی در پایان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بازیکنان چادرملو هر ۵ پنالتی خود را گل کردند و از طرف دیگر، آسیابان‌پور با حرکتی دیدنی پنالتی مس را مهار کرد تا چادرملو راهی یک چهارم جام حذفی شود.

چادرملو اردکان با حذف تیم‌های آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان به این مرحله رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود در این مسابقات خواهد ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد