Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:36:56 GMT

خرم‌آباد و پلدختر در وضعیت قرمز کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۸۷۹۲

خرم‌آباد و پلدختر در وضعیت قرمز کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سیف در سخنانی با اشاره به رنگ بندی جدید کرونایی شهرهای لرستان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت شهرستان‌های خرم آباد و پلدختر قرمز است.

وی گفت: همچنین وضعیت شهرستان‌های سلسله، دلفان، کوهدشت، بروجرد، ازنا، الیگودرز و دورود نارنجی و وضعیت شهرستان‌های چگنی و رومشکان زرد است.

دبیر ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در لرستان افزود: تصمیمات مقتضی در خصوص محدودیت‌های کرونایی و نحوه حضور کارکنان، تعطیلی بازار و … روز شنبه پس از برگزاری جلسه ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا تصویب و اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5249075

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا پلدختر خرم آباد علی سیف ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا کنکور سراسری انتخابات 1400 عکس استانها اردبیل واکسن کرونا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است