Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین اردوی آمادگی اینلاین هاکی بانوان بزرگسال کشور در تهران برگزار شد. خبرگزاری میزان - اردوی ۲ روزه آمادگی اینلاین هاکی بانوان بزرگسال کشور زیر نظر مربی این تیم، فایزه مدبر در سالن اسکیت مجموعه ورشی انقلاب تهران برگزار شد. این اردو با هدف شناخت نفرات و استعداد‌ها در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. در این مرحله، ۸۴ ورزشکار از ۴ استان تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و قم در اردو حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به منظور رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی، بازیکنان به چهار گروه تقسیم و طی ۲ روز به انجام تست‌های تکنیکی پرداختند. در پایان این اردو، ۶ دروزاه‌بان و ۳۴ بازیکن اینلاین هاکی انتخاب خواهند شد. طبق برنامه برگزاری اردو‌ها ادامه پیدا خواهد کرد تا لیست اصلی تیم ملی اینلاین هاکی با انتخاب ۱۴ بازیکن و ۲ دروازه‌بان ملی پوش قطعی شود. لازم به ذکر است نفرات انتخاب شده در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ راهی مسابقات اینلاین هاکی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ خواهند شد. بیشتر بخوانید: برنامه تیم ملی جوانان آیس هاکی اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: هاکی هاکی اینلاین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمادگی اینلاین هاکی هاکی هاکی اینلاین اینلاین هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان جوان ایران که در این مسابقات دومین حضور بین المللی خود را تجربه می کنند در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر کویت توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱ برابر حریف خود به برتری دست یابند.

این اولین پیروزی تیم ملی زیر ۱۸ سال ایران از زمان تاسیس آن در دوسال گذشته می باشد.

جوانان هاکی باز ایران یکشنبه ساعت ۱۸ به وقت ایران با مصاف تیم ملی مالزی می رود.

کد خبر 6089381

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز