Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاراشناس کاراته گفت: سهمیه المپیک توکیو حق رزیتا علیپور است.

به گزارش برنا، فاطمه بغلانی مربی کاراته، درباره آخرین شرایط تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در بازیهای المپیک 2020 توکیو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار کرد: خوشبختانه همانطور که مدتهاست اعلام شده کاراته قرار است برای نخستین بار در بازیهای المپیک شرکت کند قطعا این مسئله برای کشورمان که استعدادهای خوبی هم دارد می تواند نتایج خوبی را نیر در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در بخش بانوان تا به امروز دو سهمیه قطعی شده دارد. حمیده عباسعلی که نیازی به تعریف ندارد در جهان رنک دار است و یک کاراته کای با تجربه به شمار می رود. خوشبختانه دوران مصدومیت خود را هم به خوبی سپری کرد و حالا در کنار تیم تمرین می کند. امیدوارم در این رویداد مهم جهانی هم بتواند از تجربیات خود و مربی اش به خوبی بهره ببرد و مدال خوش رنگ المپیک را هم به کارنامه خود اضافه کند.

او با اشاره به توانایی بالای سارا بهمنیار ادامه داد: سارا هم کاراته کای جوان اما بسیار باهوش و با استعداد است. هم در کنار تیم ملی تمرین می کند و هم زیر نظر مربی خصوصی خود خانم قاسمی روند آماده سازی خود را به خوبی پشت سر می گذارد. کاراته بانوان واقعا پتانسلی بالایی دارد امیدوارم رزیتا علیپور هم در این مدت باقی مانده بتواند این سهمیه را به دست بیاورد چرا که هم واقعا حق اوست. هر سه نماینده ما خوب هستند امیدوارم نتایج خوبی را هم مانند همیشه به دست بیاورند.

بغلانی در پایان خاطر نشان کرد: البته متاسفانه اتفاق بدی که برای بهمن عسگری در بخش کاراته مردان رخ داد بسیار تلخ بود. همه مطمئن هستیم که عمدی در کار نبوده اما به هر حال اتفاقی است که افتاده است. این مسئله از دست رفتن یک سهمیه برای خانواده کاراته ناراحت کننده بود و طبیعی است که هم تیمی هایش را هم تحت تاثیر بگذارد اما امیدوارم سایر نماینده های ما در توکیو بتوانند عمکلرد قابل دفاعی را ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی برنا المپیک ایران جهان مردان خانواده کاراته بهمن عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود