Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احسان دانشگر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان بیان کرد: مرکز پاسخگویی به حوادث( ۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان بوشهر ساعت ۱۸:۳۰ جمعه ۱۱ تیر اعلام کرد جوانی ۲۱ ساله در رودخانه سعدآباد غرق شده است که بلافاصله گروه امداد و نجات شهرستان برای ارزیابی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه  داد: این جوان که همراه با دوستان خود مشغول شنا در رودخانه بوده است ناگهان از دید دوستانش ناپدید می‌شد و تلاش‌های آنان برای پیدا کردن دوست خود نتیجه نمی‌دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان افزود: با حضور نیرو‌های محلی و تیم امداد و نجات، عملیات جستجو با شدت بیشتری ادامه یافت تا اینکه ساعت ۲۲:۳۰ پیکر این جوان از آب گرفته شد و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید

مردی جوان در چشمه آبگرم میراحمد تنگستان غرق شد دختر بچه ۵ ساله در دشتستان غرق شد

دانشگر گفت: با اینکه شنا در رودخانه‌ها و کانال‌های آب در دشتستان ممنوع است، اما این موضوع رعایت نمی‌شود و سالانه شاهد غرق شدن چندین نفر در آب‌های منطقه هستیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدن رودخانه سعدآباد هلال احمر امداد و نجات غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرامت‌الله برومندی عصر یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدگی ۲ پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد ۲ پسر ۱۸ و ۲۵ ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخرهای کشاورزی و سدها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان می‌بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

کد خبر 6097583

دیگر خبرها

  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان