Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:22:41 GMT

افت ۱۰ درصدی قیمت میوه +جدول

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۹۶۰۷

افت ۱۰ درصدی قیمت میوه +جدول

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان‌ میدان مرکزی میوه و تره بار، از افزایش یک هزار تومانی قیمت هندوانه خبر داد و گفت: با توجه به کاهش عرضه ناشی از پایان‌ برداشت محصول در چند استان و صادرات به عراق، قزاقستان، ترکمنستان و تا حدودی روسیه قیمت افزایش یافته است که این هفته با عرضه این محصول از بوئین زهرا قیمت مجدد کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قیمت کنونی هر کیلو گیلاس را ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون هر کیلو هلو با نرخ ۴ تا ۱۵ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۸ تا ۱۸ هزار تومان، زردآلو ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، زردآلو فلکه ای ۳۵ هزار تومان، آلو قطره طلا ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان، آلبالو ۹ تا ۱۵ هزار تومان و انگور یاقوتی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان در میدان‌ مرکزی و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه می‌شود.

محصول قیمت هر کیلو گیلاس ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان هلو ۴ تا ۱۵ هزار تومان شلیل شبرنگ ۸ تا ۱۸ هزار تومان زردآلو ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان زردآلو فلکه ای ۳۵ هزار تومان آلوقطره طلا ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان آلبالو ۹ تا ۱۵ هزار تومان انگور یاقوتی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان کاهش قیمت موز تا چند روز آینده

دارایی نژاد قیمت هر کیلو موز هندی را ۱۷ هزار تومان، موز فیلیپین ۱۹ هزار تومان و موز اکوادور ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به ترخیص ۱۸۰ کانتینر و ورود یک کشتی ۳ هزار تنی موز از فیلیپین تا ۱۰ روز آینده پیش بینی می‌شود که قیمت موز مجدد در بازار کاهش یابد.

محصول قیمت هر کیلو موز هندی ۱۷ هزار تومان موز فیلیپین ۱۹ هزار تومان موز اکوادور ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان

رئیس اتحادیه میدان مرکزی میوه و تره بار ادامه داد: با توجه به فراوانی و تنوع میوه داخل، تقاضایی برای خرید میوه‌های وارداتی نیست.

دارایی نژاد قیمت هر کیلو هندوانه را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر کیلو خربزه ۷ تا ۹ هزار تومان، طالبی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، جانا ۴ تا ۵ هزار تومان و ملون ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان است.

محصول قیمت هر کیلو هندوانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان خربزه ۷ تا ۹ هزار تومان طالبی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان جانا ۴ تا ۵ هزار تومان ملون ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر هزینه برداشت، جمع آوری، بسته بندی، سبد، کارگری و سردخانه هر کیلو گیلاس ۱۰ هزار تومان  است.

به گفته او، با توجه به اقلیم ۴ فصل جز معدود کشورهایی هستیم که مشکلی در تامین نیاز کشور در حوزه میوه نداریم.

دارایی نژاد قیمت هر کیلو سیب زمینی را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر هر کیلو پیاز با نرخ ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، گوجه فرنگی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، خیار ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و لوبیا سبز ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان است.

محصول قیمت هر کیلو سیب زمینی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان پیاز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان گوجه فرنگی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، خیار ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان لوبیا سبز ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان

رئیس اتحادیه میدان‌مرکزی میوه و تره بار در پایان درباره آینده بازار میوه گفت: با توجه به گرمای هوا پیش بینی می‌شود که قیمت میوه در بازار ۱۰ درصد کاهش یابد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای میوه و تره بار قیمت میوه کاهش قیمت جدول قیمت طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان محصول قیمت هر کیلو تا ۱۸ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان ۳۵ هزار تومان ۹ هزار تومان دارایی نژاد ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی

دستورانی مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: این مجموعه پارسال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نمونه محصول پیش بسته بندی را مورد آزمون کمیت قرار داده است که بر این اساس ۱۲۸ درصد تحقق برنامه داشته است.

او افزود: این آزمون‌ها شامل بررسی و پایش کمیت (جرمی و حجمی) محصولات و فرآورده‌های بسته‌بندی شده موجود در مراکز تولید و عرضه بوده است.

دستورانی اظهار کرد: طرح کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های بسته بندی شده بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۶۳۸۱ با عنوان کمیت فرآورده در بسته‌بندی‌ها و استاندارد ملی شماره ۲۱۷۵۹ با عنوان الزامات برچسب‌گذاری پیش بسته‌بندی‌ها انجام شده است که در صورت وجود مغایرت وزنی یا حجمی محصولات بسته بندی شده با کمیت درج شده بر روی بسته بندی محصول، اقدامات قانونی لازم انجام و پرونده واحد تولیدی به مراجع ذیربط ارجاع داده می‌شود.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از هم استانی‌ها خواست برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول