Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار تبریز از توزیع 868 هزار تن آسفالت اساسی طی چهار سال اخیر در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی خیابان‌ها و معابر شهری به عنوان یکی از مطالبات اساسی و به حق شهروندان در چهار سال گذشته مورد تاکید مدیریت شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در همین راستا افتتاح و بهره‌برداری از کارخانه تولید آسفالت یکدست و باکیفیت، مجموعه مدیریت شهری تبریز را به خودکفایی نسبی رسانده است.
شهردار تبریز با اشاره به خرید کارخانه تولید آسفالت خاطرنشان کرد: کارخانه آسفالتی که شهرداری تبریز در شهریورماه سال 97 خریداری کرده است، قادر به تولید روزانه 160 تن آسفالت، شروع خوبی برای اجرای نهضت آسفالت بود.
او اضافه کرد: با خرید این کارخانه ظرفیت تولید آسفالت شهرداری تبریز از 200 به 360 تن در روز افزایش یافت و کیفیت آسفالت توزیعی در سطح شهر نیز بهبود پیدا کرد.
ایرج شهین‌باهر با اشاره به خرید معدن مصالح اولیه آسفالت عنوان کرد: در راستای افزایش تولید آسفالت باکیفیت، شهرداری تبریز اقدام به خرید معدن مصالح اولیه در جاده صوفیان کرده است که برای 50 سال مصالح اولیه کارخانه آسفالت شهرداری را تأمین خواهد کرد.
او افزود: با خرید این معدن و تأمین مواد اولیه تهیه آسفالت، در دوره‌های بعدی شاهد توزیع آسفالت یکرنگ، یکدست و با کیفیت خواهیم بود و در ادامه مکان‌یابی برای احداث دومین کارخانه تولید آسفالت نیز صورت گرفته است.
ایرج شهین‌باهر تصریح کرد: به منظور حذف سوخت گازوئیل و مازوت، صرفه جویی در هزینه ها، جلوگیری از آلودگی هوا و عدم آلایندگی محیط زیست، ایجاد زیرساخت های لازم و و همچنین فراهم کردن سوخت همگن برای پخت آسفالت، عملیات گازرسانی به طول 13 کیلومتر صورت گرفته است.
او اعلام کرد: شهرداری تبریز در سه سال گذشته پس از افتتاح کارخانه 160 تنی آسفالت و خودکفایی نسبی در تولید این محصول، نهضت آسفالت را برای آسفالت‌ریزی معابر اصلی از آسفالت گرم و برای لکه گیری معابر از آسفالت سرد راه‌اندازی کرد.
شهردار تبریز تأکید کرد: کیفیت آسفالت تولید شده در کارخانه 160 تنی سازمان عمران، مطابق با استانداردهای لازم بوده و این کارخانه از مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی صلاحیت و استاندارد لازم جهت تولید را اخذ کرده است.
او ابراز داشت: در آسفالت‌ریزی معابر پس از آسفالت‌تراشی، بستر خاکی موجود دوباره مورد آزمایش قرار می‌گیرد و در صورت لزوم، زیرسازی مجدد انجام یافته و پس از اخذ استاندارد لازم، دوباره آسفالت‌ اساسی انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز شهردار شهرداری تبریز تولید آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو