Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار امیرعلی حاجی‌زاده عصر امروز در یادواره شهدای تخریب مدافع حرم و سومین بزرگداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم رشید که در حسینیه گلزار شهدای قم برگزار شد، با بیان اینکه ابعاد مختلف داعش همچنان نیازمند بررسی توسط صاحب نظران است، عنوان کرد: ویروس داعش در اندیشکده‌های آمریکایی شکل گرفت و درست شد و برنامه آن‌ها این بود که این ویروس دست‌ساز سراسر کشورهای اسلامی را فراگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هر چند رهبر انقلاب با تدبیر خود بر لزوم مبارزه با داعش تاکید کردند و به دنبال روشن‌سازی افکار در مورد داعش بودند اما برخی خواص در داخل مخالف مقاومت بودند و می‌گفتند درگیری‌های عراق و سوریه به ما ارتباطی ندارد.

فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به اینکه ویروس داعش تا آفریقا رفت و افغانستان و پاکستان را هم فرا گرفت، تصریح کرد: این ویروس با تدبیر رهبری و اقدام به موقع شهید قاسم سلیمانی و پای کار بودن شهدا خنثی شد وگرنه شرایط ایران این نبود، روزانه اخبار انفجار ماشین‌ها در عراق به گوش می‌رسید اما هیچ‌کدام از این ماشین‌ها به ایران نرسید، افرادی که نسبت به داعش تحلیل اشتباه داشتند امروز هم وضعیت موجود را غلط تحلیل می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر تبلیغات مسمومی که امروزه وجود دارد در دوران دفاع مقدس بود شاید همه در کنار هم نمی‌بودند اما اینکه با وجود این تبلیغات شهدای مدافع حرم تشخیص دادند و به میدان آمدند موجب امنیت ایران شده است.

حاجی‌زاده گفت: من متاسف هستم که برخی از مسؤولان می‌گویند «من از کلمه دشمن بدم می‌آید»، دشمنان هستند و هر روز برای در سیطره گرفتن منطقه و رسیدن به منابع کشورها تلاش می‌کنند، امروز آمریکایی‌ها در سوریه پایگاه زده و به دنبال تجزیه عراق، سوریه و ایران هستند و برای منطقه نقشه دارند اما به برکت هدایت‌های رهبری موفق نشده‌اند و نکته مهم بصیرت مردم منطقه و ایران است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما باید به نقطه مورد هدف دشمن باشد، اضافه کرد: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال توقف حرکت‌هایی هستند که مبتنی بر داخل در ایران انجام می‌شود و ما امیدواریم دولت اسلامی شکل بگیرد و نیروهای خدوم در کشور مسؤولیت بگیرند تا بتوانیم مشکلات کشور را رفع کرده و یک تحول بزرگ رقم بزنیم.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: ملت‌های منطقه و سپاه نخواهند گذاشتند آب خوش از گلوی آمریکایی‌ها پایین رود، شهادت شهید سلیمانی فراموش نخواهد شد و این شهادت ملت‌ها را هم بیدار کرده است.

وی با بیان اینکه ما باید قدرشناس جانبازان و ایثارگری‌ها باشیم، عنوان کرد: همانطور که تا به امروز توطئه‌ها را خنثی کردیم در آینده نیز مشکلات را رفع خواهیم کرد و وضعیت اقتصادی مردم نیز بهتر خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز