Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه ایرنا، بهروز مهدوی در یک گفت‌وگوی خبری، بیان کرد: بعد از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز و انتشار آگهی اسامی و تعداد آرای تمامی کاندیداها، نامزدها بر اساس قانون، ۲ روز فرصت داشتند تا نسبت به روند انتخابات و یا آرای شان با مراجعه به فرمانداری و هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات، شکایت خود را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا در کل شهرستان تبریز ۸۶ مورد شکایت و درخواست صدور ریز آراء و بازشماری ثبت شد که هیات نظارت حدود پنج روز فرصت برای رسیدگی به این موارد را داشت.

وی گفت: بر این اساس هیات اجرایی تصمیم گرفت تا تمامی ۱۶۰ صندوق دستی انتخابات شورای اسلامی تبریز را بازشماری کند؛ هم‌چنین سه صندوق مکانیزه نیز در این راستا راستی‌ آزمایش شد.

مهدوی با تقدیر از همراهی تمامی نامزدها و هیات نظارت و اجرایی در انتخابات، گفت: هدف از این بازشماری، تایید صحت و سقم در انتخابات بود و در طی این مدت، تمامی صندوق‌های دستی با دقت و حوصله و با حضور نمایندگان نامزدها بررسی و صورتجلسه شد.

وی اضافه کرد: نتایج به دست آمده از بازشماری تقریبا برابر نتایج اولیه بود، با این تفاوت که فقط در ردیف سیزدهم و چهاردهم یک جابجایی انجام گرفت و آقای یاسین بجانی که در نتایج اولیه علی‌البدل بود، منتخب شورای شهر تبریز شد.

فرماندار تبریز با اشاره به نتایج بازشماری صندوق‌ها، بیان کرد: در این مرحله نیز نامزدها دو روز فرصت دارند تا شکایت خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند.

به گجفته مهدوی، نتایج بازشماری آرای انتخابات شورای شهر تبریز به شرح زیر است:

اعضای اصلی

۱: حکمیه غفوری  با  ۴۰۶۵۹ رای
۲:محمدحسن استوتچی  با  ۳۳۳۸۵ رای
۳:روح الله رشید کرشان   با  ۳۱۶۹۲ رای
۴:رسول برگی خلجان  با  ۲۸۴۶۸ رای
۵:غلامرضا احمدی ملامحمود با   ۲۳۱۳۶ رای 
۶:شهرام دبیری اسکویی  با  ۲۱۸۸۱ رای
۷:پرویز هادی باسمنج  با   ۲۱۰۳۵ رای
۸:فریدون بابایی اقدم  با  ۲۰۴۵۲ رای 
۹:روح الله دهقان نژاد   با  ۲۰۲۰۳ رای
۱۰:سیدکاظم زعفرانچیلر با  ۱۹۶۳۸ رای
۱۱:علیرضا نوای باغبان  با  ۱۹۳۶۳  رای
۱۲:احد صادقی مقبره  با  ۱۹۱۳۷ رای
۱۳:یاسین بجانی  با  ۱۸۲۰۲ رای 

اعضای علی‌البدل

۱۴:اسماعیل چمنی   با  ۱۸۰۶۷رای 
۱۵:علی راستی  با  ۱۷۳۰۸ رای
۱۶:داوود امیرحقیان  با   ۱۷۰۲۲  رای
۱۷:علی آجودان زاده با  ۱۶۷۰۵  رای
۱۸:محمدحسین جعفری  با ۱۶۶۰۴  رای
۱۹:داوود شعبانی فرد  با  ۱۴۷۹۷ رای
۲۰: محرم محمدزاده قره بولاغ  با  ۱۴۰۷۰ رای 
۲۱: محرم علیزاده  با  ۱۳۷۵۶ رای 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر آذربایجان شرقی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر آذربایجان شرقی تبریز شهر تبریز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری ۸ سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است»، اظهار کرد: قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را بر عهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد؛  سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیات رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

به گزارش ایسنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند