Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضا نوروزیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: روز گذشته در سومین روز کنکور سراسری در این استان نیز هفت هزار و ۹۴۱ نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی که پر مخاطب‌ترین گروه است، در این رخداد علمی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: از مجموع شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی چهار هزارو ۹۹۴ نفر زن و ۲ هزار و ۹۷۴ نفر هم مرد بودند که در مجموع ۴۲ درصد کل کنکوری‌های امسال را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: طبق تمهیدات انجام گرفته کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه‌ های  زنجان، پیام نور ابهر، فرهنگیان، پردیس الزهرا (س) زنجان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، پیام‌نور زنجان، فنی‌ و حرفه‌ای الغدیر و قائم (عج)، آموزش‌وپرورش زنجان، ماه‌نشان، خدابنده، خرم‌دره و طارم و موسسه آموزش عالی روزبه زنجان در حال برگزاری است.  

به گفته وی، امسال ۱۸ و ۸۸۶ داوطلب از استان زنجان در آزمون سراسری شرکت کردند که ۱۰ هزارو ۹۸۹ نفر آنان زن و هفت هزار و ۸۹۴ نیز مرد هستند.

گفتنی است نتیجه اولیه آزمون سراسری دهه نخست مرداد امسال اعلام و فرایند انتخاب رشته نیز از نیمه نخست همین ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

بر اساس اعلام ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با احتساب ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، یک میلیون و ۹۰ هزار نفر پذیرفته می شوند.

برچسب‌ها آزمون سراسری سینما علوم انسانی کنکور زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری سینما علوم انسانی آزمون سراسری سینما علوم انسانی کنکور زنجان آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند

اکبر قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۶۲۷۱ داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری تعداد ۴۲۲۴ داوطلب دختر و ۲۰۴۷ داوطلب پسر در روزهای پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت به رقابت پرداختند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، آزمون سراسری گروه علوم تجربی با ۱۸۵۸ داوطلب دختر و ۸۰۷ داوطلب پسر و در مجموع ۲۶۶۵ داوطلب در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

نماینده سازمان سنجش در اسلامشهر ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین از اعضای شورای تأمین به ویژه فرماندار اسلامشهر، تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان (اداره برق، آب و فاضلاب، راهور، نیروی‌انتظامی، اورژانس)، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش اسلامشهر، رئیس شورای معاونین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به منظور برگزاری آزمون سراسری تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6089357

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • آغاز رقابت ۲۱۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری