Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ پادشاه اردن با ارسال پیامی انتخاب رئیسی به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

- رئیس جمهور سوئیس با ارسال پیام تبریک پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بر تقویت همکاری‌های دو کشور تأکید کرد.

- وزارت خرانه‌داری آمریکا نام سه ایرانی دیگر را از فهرست تحریم‌ها خود خارج کرد.

- سخنگوی کاخ سفید با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجانم در وین، گفت که می‌دانیم که پیش از رسیدن به توافق با ایران چالش‌هایی وجود دارند و ما این شرایط را پیش از این هم داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- معاون وزیر خارجه روسیه و معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در امور برجام، طی دیداری در مسکو درباره توافق هسته‌ای با ایران رایزنی کردند.

- صهیونیست‌های ساکن شهرک «اویتار» در اراضی شهرک «بیتا» در جنوب نابلس بالاخره پس از مقاومت قهرمانانه ساکنان این منطقه مجبور به تخلیه این شهرک و ترک این منطقه شدند.

- عربستان سعودی مدعی شد که پدافند هوایی این کشور یک هدف هوایی انصارالله را رهگیری و منهدم کرده است.

- وزیر خارجه روسیه گفت که غرب در صدد سوء استفاده از وضعیت فعلی مذاکرات هسته‌ای است تا تعهداتی فرابرجامی بر ایران تحمیل کند.

- سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که تا پایان ماه جولای فرماندهی نیروهای آمریکا در افغانستان به فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) واگذار می‌شود.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان رژیم صهیونیستی سرگئی ریابکوف سنتکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه العربی الجدید به نقل از این رهبر حماس نوشت: اخیرا رایزنی‌هایی میان رهبران جنبش حماس در داخل صورت گرفته و یحیی السنوار طی آن رهبری جنبش را در خارج، از وضعیت مقاومت در نوار غزه مطلع کرده است.

السنوار به رهبران حماس خارج از فلسطین با اعداد و ارقام دقیق تأکید کرده است که مقاومت از توانایی لازم برای مقابله با نیروهای اشغالگر برخوردار است.

این رهبر حماس با اشاره به گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره یحیی السنوار که همواره در تونل ها به سر می برد، گفت: «این گزارش چیزی جز ادعای نتانیاهو و نهادهای امنیتی او برای سرپوش گذاشتن بر عدم موفقیت در دستیابی به اهداف اعلام شده نیست و السنوار کار خود را به عنوان رهبر جنبش حماس در میدان به خوبی انجام می دهد.

اخیرا انتشار گزارشی در مورد بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه باعث شعله ور شدن افکار عمومی در رژیم صهیونیستی شده است.

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» به نقل از منابع اطلاعاتی رژیم اشغالگر، این گزارش را تایید کرده است.

کمیته خانواده‌های اسرای اسرائیلی ‌اعلام کرده است: حضور السنوار در خیابان‌های غزه و در حال مرگ بودن اسیران در تونل‌ها به معنای شکست "اسرائیل" در جنگ است.

دیگر خبرها

  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان