Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@12:35:05 GMT

صعود سخت لاروخا به جمع چهار تیم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۰۳۷۳

صعود سخت لاروخا به جمع چهار تیم

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ اسپانیا و سوییس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که لاروخا در ضربات پنالتی به برتری رسید.

در این دیدار اسپانیا خیلی سریع و روی شوت جوردی آلبا در دقیقه ۸ به گل رسید و از حریف خود پیش افتاد. در این صحنه آلبا توپ برگشتی از روی ضربه کرنر را به سمت دروازه شلیک کرد که با برخورد با زکریا مدافع سوئیس مسیرش عوض شد و وارد دروازه حریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این گل نیز بازی در اختیار اسپانیا بود تا اینکه در دقیقه ۶۸ روی اشتباه مدافعین اسپانیا توپ به ژردان شکیری رسید و او نیز به بهترین نحو از آن استفاده کرد و کار را به تساوی کشاند.

سوئیسی ها پس از این گل به بازی برگشتند و چند حمله خطرناک روی دروازه اسپانیا انجام دادند تا اینکه فرولر با تکل خشنی که در دقیقه ۷۸ به روی پای جرارد مورنو زد از زمین بازی اخراج شد تا تیمش ده نفره بازی را ادامه دهد. در ادامه نیز حملات اسپانیا بی اثر ماند تا بازی در طول ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

دیدار جذاب دو تیم در وقت های اضافی نیز گلی نداشت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی سوئیسی ها درخشش بازی قبل را نداشتند و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خوردند تا شگفتی سازی آنها به پایان برسد.

ضربات پنالتی

در تیم ملی اسپانیا سرخیو بوسکتس پنالتی خود را از دست داد اما دنی اولمو، جرارد مورنو و اویارزابال پنالتی‌های خود را گل کردند.

در تیم ملی سوئیس فقط گاورانوویچ پنالتی خود را گل کرد. فابین شار، مانوئل آکانجی و وارگاس ضربات به پنالتی خود را از دست دادند.

پایان شگفتی سازی

شاگردان ولادیمیر پتکوویچ پس از حذف فرانسه، تیم قهرمان جام جهانی، نزدیک بود با حذف اسپانیا شگفتی دیگری را رقم بزنند اما در ضربات پنالتی شانس با آنها یار نبود تا تاریخ سازی آنها در همین مرحله خاتمه یابد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1101585 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال سوئیس یورو۲۰۲۰

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال سوئیس یورو۲۰۲۰ ضربات پنالتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و خیرونا امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بارسلونا و خیرونا

لالیگا اسپانیا (خیرونا - بارسلونا) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750456

دیگر خبرها

  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان