Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ شرق استان گلستان که از سه شنبه هفته گذشته شاهد بارش‌های رگباری بوده همچنان درگیر سیلاب‌های ناگهانی است و شب گذشته نیز در پی بارش‌های شدید نقطه‌ای، شهرستان آزادشهر درگیر سیلاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، از روز سه شنبه هفته گذشته که سامانه ناپایدار وارد استان گلستان شد، شاهد بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان به ویژه در شهرستان‌های شرقی و شمالی استان هستیم و پس از وقوع سیلاب در مراوه تپه، شب گذشته بارش‌های شدید و نقطه‌ای سبب جاری شدن سیلاب و خسارت به منازل مسکونی، اراضی کشاورزی، معابر و تأسیسات شهری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا قادری، مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بارش شدید باران از نیمه شب گذشته در شهرستان آزادشهر آغاز شد و در مدت کمتر از یک ساعت 70 میلی متر بارش در این منطقه داشتیم و نتیجه آن آبگرفتگی معابر و منازل و خسارت به برخی بخش‌ها بود.

وی گفت: در جریان سیلاب شب گذشته در آزادشهر متأسفانه تعدادی از منازل مسکونی خسارت دید و دچار آب گرفتگی شد و اکنون سطح شهر به علت انباشت گل و لای نیازمند پاکسازی است که دستگاه‌های مسئول در حال انجام هستند.

خسارت سنگین سیل به روستاهای خراسان شمالی / چند منزل مسکونی نیز دچار آبگرفتگی و تعداد زیادی دام تلف شدهواشناسی ایران 1400/04/11| هشدار سیلاب ناگهانی و صاعقه در 13 استاناحتمال وقوع سیلاب‌های ناگهانی در شرق استان گلستان/ مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ها خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: بخشی از تأسیسات و ابنیه شهری و همچنین اراضی کشاورزی نیز در جریان سیل شب گذشته دچار خسارت شد که ارزیابی خسارت‌ها از سوی دستگاه‌های مختلف در حال انجام است و پس از جمع بندی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین از بازگشایی محور خوش ییلاق ( آزادشهر- شاهرود ) هم که به علت بارش شدید باران و ریزش کوه مسدود شده بود، خبر داد و گفت: نیروهای راهداری برای تأمین ایمنی کاربران، همچنان در این محور حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از روز سه‌شنبه هفته گذشته تا کنون شهرستان‌های مراوه تپه و آزادشهر در شرق استان درگیر سیلاب شدند، در کلاله و مینودشت تندباد خسارت‌هایی به منازل مسکونی وارد کرد. هواشناسی گلستان هم پیش از این درباره وقوع سیلاب تابستانه در استان هشدار داده بود.

انتهای پیام/582/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان منازل مسکونی درگیر سیلاب شرق استان شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم

با ورود سامانه بارشی جدید بسیاری از استانها هوای بارانی به خود گرفت به گونه ای که در برخی از شهرها و روستاها سیلاب به راه افتاد و برای شهروندان دردسرساز و خطرآفرین شد.

در برخی از شهرهای استان خوزستان نیز بارش شدید باران موجب به راه افتادن سیلاب شد و برخی از مسیرها مسدود شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از بارش شدید باران در بندر امام خمینی (ره) خبر داد و آبگرفتگی در خیابان ها را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار- خوزستان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران