Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: ایستگاه آمادگاه به عنوان سیزدهمین ایستگاه خط دو متروی اصفهان در مرحله انعقاد قرارداد است و تا دو هفته آینده عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

محمدرضا بنکدار هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برآورد اولیه قرارداد احداث ایستگاه آمادگاه واقع در چهارراه فلسطین حدود ۱۵۰ میلیارد تومان است که در فضایی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۶ ایستگاه خط دو مترو، در حال حاضر ۱۲ ایستگاه در حال احداث است، تصریح کرد: در جبهه غربی ایستگاه‌های آمادگاه و هاتف و در جبهه شمال شرقی دو ایستگاه ابن سینا و امام علی (ع) اجرایی نشده که با تأمین اعتبار مورد نیاز عملیات اجرایی آنها نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: تی. بی. ام غربی جبهه شمال شرق خط دو متروی اصفهان در فاصله کمی با ایستگاه لاله قرار دارد و تا ۱۲ روز کاری آینده به ایستگاه لاله می‌رسد.

وی ادامه داد: طول مسیر خط دو متروی اصفهان در مجموع ۲۴ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن در قالب فاز نخست در حال اجرا است و حدود ۹.۵ کیلومتر از ایستگاه مدرس نجفی (کهندژ) تا ایستگاه میدان شهدای خمینی شهر است که بخشی در محدوده شهر اصفهان و بخشی در محدوده خمینی شهر قرار دارد.

بنکدار هاشمی افزود: با توجه به اینکه احداث خطوط مترو منابع مالی زیادی نیاز دارد، شهرداری خمینی شهر باید منابع مورد نیاز برای اجرای مسیر مترو را با کمک منابع دولتی تأمین کند.

کد خبر 504591

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خط دو متروی اصفهان کلانشهر شهر مترو اصفهان سازمان قطارشهری اصفهان شهرداری اصفهان دستگاه حفاری ایستگاه مترو مترو خط دو مترو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خط دو مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع

محمدحسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هرگونه تغییر اراضی کشاورزی از حالت اولیه نیاز به مجوز دارد که احداث باغ نیز از جمله مواردی است که برای احداث آن باید از جهادکشاورزی مجوز گرفت.

وی اضافه کرد: دلیل ممنوعیت احداث باغ در پایاب شبکه دشت قزوین با هدف تامین آب از این شبکه با هدف برون رفت از وضعیت موجود بوده که باید مورد توجه بهره برداران استان قرار گیرد.

عطایی با بیان اینکه روش‌های نوین آبیاری و اجرای الگوی کشت مهمترین راهکار برون رفت از وضعیت موجود در منابع آبی است، ادامه داد: با توجه به وضعیت منابع آبی چاره‌ای جز استفاده از روش‌های نوین برای تولید محصولات کشاورزی و اجرای الگوی کشت در مزارع استان نداریم.

این مسئول در ادامه به اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: طرح جهش تولید به عنوان یک طرح ساختاری و هوشمند در راستای اجرای الگوی کشت و با هدف افزایش تولید اجرا می‌شود که در این طرح با روش کارشناسی می‌توان افزایش تولید در دیمزار‌ها را شاهد باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: رعایت الگوی کشت و استفاده بهینه از منابع آبی می‌تواند علاوه بر حل معضل کم آبی به افزایش راندمان تولید و بهره وری در سطح منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها