Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مظفری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طرح ترخیص خودرو‌های رسوبی از پارکینگ‌های استان زنجان از ۱۸ خرداد ماه امسال آغاز شده و تا ۱۸ مردادماه ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه این طرح شامل خودرو‌هایی که با دستور قضایی توقیف شده اند نمی‌شود، افزود: بسیاری از این خودرو‌ها به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند که امکان ترخیص آن‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور استان زنجان ادامه داد: مالکان وسایل نقلیه ای که با دستور قضائی توقیف شده اند برای رفع توقیف باید ضمن رفع موارد قانونی به مرجع قضائی صادر کننده دستور توقیف مراجعه کنند.

سرهنگ مظفری با بیان این که متوسط زمان توقیف خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها ۲ و نیم سال است، از شهروندان خواست تا در اسرع وقت برای ترخیص خودروی خود اقدام کرده و این کار را به روزهای پایانی طرح موکول نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان زنجان گفت: خودرو‌های فرسوده، خودرو‌های شخصی بالای ۲۰ سال و خودرو‌های عمومی بالای ۱۵ سال و همچنین خودرو‌هایی که هیچگونه سابقه‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی بوده و مشمول این طرح نمی‌شوند.

او ادامه داد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی در پارکینگ‌های پلیس که از سال ۱۳۹۹آغاز شده  همچنان به قوت خود باقی است و صاحبان موتورسیکلت ها می‌توانند با مراجعه به پلیس راهور  استان زنجان نسبت به ترخیص اقدام کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: متقاضیان می توانند به دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر استان زنجان مراجعه کنند و هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و معاینه فنی خودرو‌های ترخیصی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی پارکینگ خودرو ترخیص موتورسیکلت ترخیص خودرو پلیس زنجان استان زنجان رئیس پلیس خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری