Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:13:47 GMT

فاز اول زیباسازی ورودی شهر ایلام کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۰۷۵۰

فاز اول زیباسازی ورودی شهر ایلام کلنگ زنی شد

به گزارش ایرنا، شهردار ایلام در حاشیه این آیین اظهار داشت: این پروژه حد فاصل میدان امام حسن (ع) تا ورودی هفت چشمه است و در آن ساماندهی ورودی غربی شهر ایلام در دستور کار قرار می گیرد.

طالب صادقیان افزود: این پروژه در مدت سه ماه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان یک کیلومتر از ورودی غربی شهر ایلام را با ایجاد پنج هزار متر فضای سبز و ۲۵ هزار متر مربع کف سازی آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح زیرگذر روگذر شهید کشوری، کلنگ‌زنی بلوار ورودی شهر ایلام، بازدید از پروژه های عمرانی و حضور در همایش شهرداران استان از برنامه های دکتر جمالی نژاد در سفر به ایلام است.

شهرستان ایلام با مرکزیت ایلام بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ایلام شهرداری ایلام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام شهرداری ایلام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ایلام شهرداری ایلام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود