Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به‌دنبال طرح گلایه اهالی روستای گوزلک در شهرستان اردل مبنی بر اینکه بعد از گذشت مدت زیادی از برگزاری انتخابات، هنوز نتیجه شمارش آرای شورای اسلامی این روستا اعلام نشده، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده است.

با پیگیری‌های صورت گرفته متوجه شدیم صندوق رأی این روستا با اعتراض اهالی 2 بار مورد بازشماری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود کیانی در این خصوص گفت: هیئت نظارت و اجرائی بخش، صحت شمارش آرای روستای گوزلک را تایید کرد و به فرمانداری گزارش داد.

فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: همچنین هیئت اجرائی شهرستان نیز صحت شمارش را تایید کرد و منتظر پاسخ نهایی هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان هستیم که در صورت تایید نتیجه اعلام خواهد شد.

نورعلی جعفری رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اردل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: صحت انتخابات شورا در این روستا به تایید رسیده و حداکثر تا صبح فردا مورخ سیزدهم تیرماه سال جاری با ثبت در سامانه به فرماندار اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا رسانه هیئت نظارت اعتراض محمود کیانی شهرستان اردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد