Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در راستای ایجاد شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در استان اظهار کرد: در حال حاضر اکثر شهرهای استان همدان دارای زیرساخت‌های جمع‌آوری فاضلاب بوده و جمعیت زیر پوشش فاضلاب در شهرهای استان ۷۵ درصد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹۵ درصد ساکنان حاشیه شهر همدان از سیستم جمع‌آوری فاضلاب برخوردار هستند بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به مشترکان روستایی نیز اقداماتی در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به ایجاد شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن‌آباد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه مطالعات شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن‌آباد به کلکتور فاضلاب شهر همدان انجام شده است عنوان کرد: براساس برآورد انجام شده به منظور اجرای بخشی از شبکه و خط انتقال این طرح، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرارداد این پروژه در مرحله انعقاد با پیمانکار است.

وی یادآور شد: با اجرای این پروژه ایجاد شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن‌آباد ۹۹۵خانوار معادل ۳ هزار و ۷۰۲ نفر از جمعیت این روستا از مزایای ایجاد شبکه و تاسیسات جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.

بختیاری‌فر با بیان اینکه زمان‌بندی اجرا و اتمام پروژه بستگی به تامین اعتبار دارد بیان کرد: در اجرای این پروژه ایجاد یک‌هزار و ۷۲۰ متر خط انتقال و ۷ هزار و ۶۸۰ متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در دستورکار است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه جمع آوری فاضلاب خط انتقال جمع آوری فاضلاب شبکه جمع آوری ایجاد شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد