Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به گفته برخی رسانه‌ها سازمان ملل «هانس گردنبرگ» دیپلمات سوئدی را به عنوان نماینده جدید خود در امور یمن تعیین کرده است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، گردنبرگ قرار است جانشین «مارتین گریفیتس» دیپلمات انگلیسی شود. او از سپتامبر ۲۰۱۹ فرستاده ویژه اتحادیه اروپا در یمن بود و سابقه سرپرستی هیأت اعزامی اتحادبه اروپا به مصر و رژیم اسرائیل را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین مدتی رئیس بخش خلیج فارس در وزارت خارجه سوئد بود. هنوز موضوع انتخاب وی به عنوان نماینده سازمان ملل به طور رسمی به طرف‌های یمنی اعلام نشده است.

«مارتین گریفیتس» نیز در حالی قرار است یمن را ترک کند که در ماههای اخیر تلاش زیادی برای پایان درگیری‌ها در یمن به عمل آورد اما توفیقی نیافت؛ به خصوص اینکه هیأت دولت صنعاء با بیان اینکه او جانب ائتلاف سعودی را می‌گیرد، حاضر به دیدار با وی نبود. گریفیتس در فوریه ۲۰۱۸ جانشین «اسماعیل ولد شیخ احمد» شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان ملل نماینده سازمان ملل در یمن گریفیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر یک چالش بزرگ پیش روی خود داشت و اوسمار برای پست دفاع راست باید به وحدت حنانوف اعتماد می‌کرد که حدود یک ماه و نیم به علت مصدومیت دور از لیست بود.

وحدت در بازی با سپاهان ۸۸ دقیقه در زمین بود اما نتوانست انتظارات را آنطور که باید برآورده کند و در نهایت جای خود را در دقایق پایانی به فرشاد فرجی داد‌.

نکته جالب توجه اینکه وحدت در مدت اخیر در تیم ملی تاجیکستان بازی‌های درخشان‌تری را از خود به جا گذاشته است و پرسپولیس نیز به چنین سطح از آمادگی این بازیکن جوان احتیاج دارند‌.

البته حنانوف در تیم ملی تاجیکستان مدافع وسط است و ممکن است این تغییر پست نیز روی عملکردش تاثیر بگذارد. با این حال حنانوف پس از مصدومیتش پنج بازی دیگر نیز فرصت دارد تا به سرخ‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • سازمان بانکداری اروپا: بیش از ۹۰ درصد از بانکداران ثروتمند اتحادیه اروپا مرد هستند
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور