Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: امروز در شرایط حساس کرونایی هستیم و متأسفانه در مسیر افزایش بیماری هستیم و در هفته‌های گذشته ویروس جدید «دلتا» از جنوب و جنوب‌شرق وارد کشور شد.

به گزارش مشرق، جت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در سالروز حمله ناجوانمردانه ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ در خلیج فارس هستیم که ۲۹۰ سرنشین این هواپیما به شهادت رسیدند و متأسفانه دولت آمریکا از آن‌زمان تاکنون نه عذرخواهی رسمی کرده و نه‌اینکه اقدام قابل توجهی انجام داده و بلکه از طرف دیگر نیز فرمانده این ناو را هم تشویق کردند که اصلا قابل پذیرش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت آمریکا بداند که جنایت بزرگی را مرتکب شد و همواره همه آزادی‌خواهان جهان خواستار این هستند که آمریکا اقدامات لازم را برای عذرخواهی و جبران انجام داده و توضیح دهد که چرا قاتل و جنایتکار این جنایت بزرگ را تشویق کرده است.

رئیس‌جمهور درباره جهش کرونا در کشور گفت: ما امروز در شرایط حساس کرونایی هستیم و متأسفانه در مسیر افزایش بیماری هستیم و در هفته‌های گذشته ویروس جدید «دلتا» از جنوب و جنوب‌شرق وارد کشور شد و باید مراقبت بشود که به درون کشور سرایت نکند. متأسفانه این ایام مسائلی از قبیل انتخابات، انتخابات شوراها که برخی مهمانی‌های با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند، هم‌چنین تابستان و سفرها و قبل از آن نیز عید فطر و ماه رمضان داشتیم و این‌ها دست هم می‌دهد تا این شرایط شکل می‌گیرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا حسن روحانی ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، شهرام دبیری، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان اظهار کرد: توجه به شوراها، تخصیص مکان مناسبت جهت استقرار شورای استان و همچنین همراهی و مساعدت در پیشبرد اهداف شوراها و همچنین شورای استان توسط استاندار سمنان امری ارزنده است.

وی افزود: مدیریت استاندار سمنان در خصوص شوراها به عنوان الگویی از مدیریت مطلوب حکومت در استان‌ها مطرح است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه در سطح استان‌ها پیگیر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین استان هستیم، خاطرنشان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان‌های کشور در دستور کار است.

دبیری با اشاره به اینکه از نظر محل، بودجه و امکانات، مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانونی آن حل شود، تصریح کرد: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

وی ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقای جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.

کد خبر 749359

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم