Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت کولر گازی سامسونگ، خرید قسطی کولر گازی سامسونگ با بهترین قیمت روز و مشخصات فنی به همراه گارانتی و ضمانت اصلی، فروش اقساطی و نقدی کولر گازی اسپلیت.

کولر گاری سامسونگ از محبوب‌ترین کولر گازی‌های موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. برند سامسونگ یک برند کره‌ای سرشناس و دارای اصالت است که فعالیت درخشانی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت سامسونگ با در نظر گرفتن نیازها و متراژ فضاهای مختلف، کولر گازی را در انواع کولر گازی اسپلیت (دیواری)، کولر گازی ایستاده، کولر گازی پنجرهای و ... در ظرفیت‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کند. نوع مدل و میزان ظرفیت تاثیر بسزایی در قیمت کولر گازی سامسونگ دارند بنابراین در زمان خرید به این فاکتورها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

کیفیت کولر گازی سامسونگ نیز همانند سایر محصولات کمپانی سامسونگ در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. این محصولات مجهز به فناوری و تکنولوژی‌های به روزی هستند بنابراین به محصولاتی کامل و پیشرفته تبدیل شده‌اند که به خوبی پاسخگوی نیازهای روز کاربران هستند. از این رو اگر به دنبال یک کولر گازی با کیفیت هستید که دارای امکانات و قابلیت‌های نوین و به روز باشد و از نظر مالی نیز مشکلی ندارید خرید کولر گازی سامسونگ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

سامسونگ در برخی از مدل‌های کولر گازی خود از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده کرده است که این کمپرسور سبب کاهش مصرف انرژی تا میزان 60 درصد می‌شود به همین دلیل این مدل از دستگاه‌ها با نام‌های کولر گازی اینورتر سامسونگ یا کولر گازی کم مصرف سامسونگ شناخته می‌شوند. البته وجود این ویژگی باعث افزایش قیمت کولر گازی سامسونگ می‌شود برای مثال قیمت کولر گازی سامسونگ 32000 کم مصرف از قیمت کولر گازی سامسونگ ۳۲۰۰۰ معمولی بالاتر است.

مشکلات کولر گازی سامسونگ

بسیاری از افراد برای پی بردن به مزایا و مشکلات کولر گازی سامسونگ به بررسی نظرات مصرف کنندگان این محصول می‌پردازند که در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از جمله دیجی کالا و سل به ثبت رسیده است. این شیوه از شناخت کیفیت و کارایی محصول را می‌توان روش مناسبی دانست البته باید توجه کنید بسیاری از افراد به دلیل انتخاب اشتباه مدل و متناسب نبودن آن با متراژ فضایشان یا نصب غلط کولر گازی سامسونگ نظرات منفی ثبت کرده‌اند بنابراین در زمان خرید شما نیز به این موارد توجه کنید و انتخاب درست و متناسب با نیاز و فضای خود داشته باشید. 

به شما توصیه می‌کنیم که نصب کولر گازی سامسونگ، سرویس کولر گازی سامسونگ و تعمیر کولر گازی سامسونگ خود را حتما به نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهر خود بسپارید و از آنها کمک بگیرید. این نمایندگی‌ها دارای افراد متخصص و دانش آموخته‌ای هستند که پس از عیب یابی دقیق دستگاه با استفاده از جدیدترین ابزارها به بهترین شکل ممکن اقدام به تعمیر کولر گازی سامسونگ می‌کنند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات کولر گازی سامسونگ، قطعات اورجینال و اصل را جایگزین می‌کنند.

تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد بنابراین به هیچ عنوان از افراد متفرقه و غیر متخصص برای تعمیرات اسپیلت و کولر گازی این برند درخواست کمک نکنید چرا که علاوه بر تعمیر نشدن دستگاه متحمل هزینه‌های بیشتری نیز خواهید شد.

شرکت سام سرویس به عنوان نمایندگی برند سامسونگ در زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب به خریداران محصولات سامسونگ فعالیت دارد. خریداران عزیز از طریق تماس با شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ (8255-021) می‌توانند سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان شرکت سام سرویس در میان بگذارند.

شرکت سام سرویس با داشتن شعبه‌ها و نمایندگی‌های فعال در شهرهای مختلف ایران چون نمایندگی کولر گازی سامسونگ در اسلامشهر، نمایندگی کولر گازی سامسونگ در آمل، نمایندگی کولر گازی سامسونگ قزوین و ... به عنوان یکی از بهترین و گسترده‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شناخته می‌شود.

فروش اقساطی کولر گازی سامسونگ از فروشگاه سل

قیمت کولر گازی در برخی برندها بسیار بالا است و برند سامسونگ‌‌ نیز جزو برندهای گران قیمت کولر گازی در بازار ایران به شمار می‌آید به طوری که برخی از مدل‌های کولر گازی سامسونگ حتی قیمت‌های نجومی دارند که اکثر خانواده‌های ایرانی از پس خرید آنها بر نمی‌آیند. به همین دلیل بسیاری از افراد و تازه عروسان به دنبال خرید کولر گازی با اقساط بلند مدت هستند تا از این طریق بتوانند کولر گازی مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند.

خوشبختانه در حال حاضر فروشگاه‌های بسیاری در زمینه فروش اقساطی کولر گازی فعالیت دارند و یکی از این فروشگاه‌ها، سل است. سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مشتری مدار است که با فروش اقساطی کولر گازی سامسونگ‌‌ فرصتی فراهم کرده است تا تمامی خانواده‌های ایرانی این محصولات با کیفیت کره‌ای را در منزل و محیط کار خود داشته باشند.

جهت اطلاع از شرایط و نحوه خرید کولر گازی سامسونگ و آگاهی از امکان خرید اقساطی کولر گازی با حکمت کارت در فروشگاه سل کافی است با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا اطلاعات و راهنمایی لازم را در خصوص این موضوع در اختیارتان قرار دهند.

قیمت کولر گازی سامسونگ در فروشگاه سل

قیمت کولرگازی برند سامسونگ در فروشگاهای گوناگون به صورت یکپارچه نیست و برخی از فروشگاه‌ها قیمت بالاتری دارند بنابراین برای خرید حتما به فروشگاهی مراجعه کنید که قیمت مناسبی داشته باشد. فروشگاه سل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در داخل کشور است که انواع کولر گازی سامسونگ را با تضمین کیفیت و بهترین قیمت بازار به فروش می‌رساند.

در سل شما می‌توانید به قیمت کولر گازی سامسونگ اینورتر 13000، قیمت کولر گازی سامسونگ اینورتر 12000، قیمت کولر گازی سامسونگ 36000، قیمت کولر گازی سامسونگ 32000 کم مصرف، قیمت کولر گازی سامسونگ ۳۲۰۰۰، کولر گازی سامسونگ 9000 و دیگر مدل‌ها به همراه عکس و اطلاعات فنی دسترسی داشته باشید. بالا بودن تنوع مدل کولر گازی مارک سامسونگ در سل سبب شده است تا شما حق انتخاب بیشتری و متناسب با سلیقه، توان مالی و نیاز خود داشته باشید.

در ضمن اگر قصد خرید کولر گازی از دیگر برندها را دارید، قیمت کولر گازی تی سی ال، قیمت کولر گازی جی پلاس، قیمت کولر گای ال جی و ... نیز در سل مناسب‌ترین قیمت بازار است.

برچسب ها: کولر ، کولرگازی ، سامسونگ ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OXg

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کولر کولرگازی سامسونگ بازارنیوز کولر گازی سامسونگ خرید کولر گازی برند سامسونگ فروش اقساطی داشته باشید فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟

به گزارش پارس نیوز ، سیداحسان خاندوزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) اظهار کرد: برجسته کردن ابزارهایی مثل برات الکترونیک و رساندن این پیام مهم است؛ زیرا فعالان اقتصادی باید بدانند که مسیرهای جدیدی در این زمینه ایجاد شده است.

وی افزود: با محدودیت هایی که در کنترل ترازنامه بانک ها وجود دارد چاره ای نیست جز اینکه ما بتوانیم مسیرهای جایگزین را برای زنجیره تامین مالی بگشاییم. در غیر این صورت تولید هم در این تنگنای پولی دچار انقباض خواهد شد که با شرایط سال های اخیر در تعارض است.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: عده ای گمان می کردند رشد اقتصادی سال ۱۴۰۰ به دلیل آنکه قبل از آن با کرونا مواجه بودیم است اما سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز این رشد ادامه پیدا کرد. ابزارهایی مثل برات الکترونیک در این مسیر باید وزن بیشتری داشته باشند. مسیرهای جدید نیازمند هماهنگی های جدیدی هم هستند. اگر کمک مجموعه شبکه بانکی، همکاری قوه قضاییه و بانک مرکزی نبود حتما امروز رونمایی از این ابزار رخ نمی داد. در توسعه این ابزارها نیز نیازمند این اقدامات هماهنگ هستیم.

خاندوزی با بیان اینکه امسال به عنوان اولین سال برنامه هفتم توسعه باید سهم تامین مالی بخش های مختلف مشخص شود گفت: طرح «تامین مالی تولید و زیرساخت» که اخیرا در مجلس در حال تصویب و ابلاغ است می‌تواند در زمینه این دست ابزارها و نهادها نقش هماهنگ کننده بیشتری را ایفا کند.

وی تصریح کرد: باید فعالان اقتصادی بتوانند از این ابزارها استفاده کنند. در این زمینه به کمک رسانه‌ها نیاز داریم تا به روش های جدید تامین مالی دسترسی پیدا کنیم. البته ابزارها تاثیر بلندمدت خود را نیز دارند و اثر خود را بر متغیرهای اصلی بانکی و پولی کشور ایجاد می‌کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه امروزه ضمانت در ایران وزن چندانی نسبت به کشورهای توسعه یافته ندارد، گفت: این نشان می دهد ما در این موضوع مجال و فرصت زیادی برای افزایش ابزارها داریم. دوستان بانک مرکزی هم کمک کنند تا هریک از بانک ها هدف گذاری کنند که چقدر از تامین مالی آنها امسال از طریق ابزارهای جدید باشد. هرقدر بانک ها از ابزارهای جایگزین استفاده کنند مشمول مشوق های بییشتری شوند.

خاندوزی بیان کرد: تلاش ما در سال گذشته این بود که بخشی از عقب ماندگی های نظام تامین مالی را جبران کنیم که دسترسی به این هدف نیز نیازمند تلاش جمعی است. سرمایه بانکهای تحت مدیریت دولت از ۴۷ هزار میلیارد تومان به ۹۸ هزار میلیارد تومان به ۱۴۰۱ رسیده بود. سال گذشته به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسید. طی دولت سیزدهم در مجموع بیش از ۲۷۵ هزار میلیارد تومان سرمایه بانکهای تحت مدیریت دولت افزایش داشته است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال گذشته ۱۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بدون خرد بدون ضامن توسط بانک ها پرداخت شده است.

در این نشست همچنین رحمت‌الله اکرمی ـ رییس خزانه داری کل کشور - گفت: در تامین سرمایه در گردش در تخصیص اوراق و سرمایه‌ها سعی کرده‌ایم که درست عمل کنیم تا شاهد رشد و ثبات اقتصادی باشیم. در بحث برات الکترونیکی، توجه به مدیریت ریسک بسیار حائز اهمیت است و دائما مورد رصد قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: از طریق برات الکترونیکی سعی کردیم که نقش واسطه ها را کمرنگ کنیم و حلقه های ریسک را از بین ببریم. وقتی خزانه داری برات توزیع می شود به معنای آن است که هیچ ریسکی وجود ندارد.

در ادامه نیز علی روحانی ـ معاون وزیر اقتصاد - اظهار کرد: یکی از ابزارهای مورد استفاده در برات الکترونیک، ابزار گام است که سال گذشته توسعه جدی پیدا کرد و امیدواریم سال جاری اقبال بیشتری درخصوص این ابزارهای جدید داشته باشیم.

وی افزود: این ابزارها هم کارکرد و هدایت اعتبار را تسهیل می‌کند و هم به کنترل نقدینگی و کاهش رشد نقدینگی می‌انجامد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی