Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با یادآوری شرایط سخت این تیم در ابتدای فصل گفت که خیلی از مربیان حاضر به پذیرش هدایت زردپوشان نبوده‌اند. - اخبار ورزشی -

حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیمش بعد از کسب دو برد پیاپی گفت: خدا را شکر بعد از مدت‌ها توانستیم دو برد پیاپی به دست بیاوریم و هواداران خونگرم آبادانی که حتی در آن شرایط بحرانی ما را حمایت کردند خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم حداقل در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم تا بتوانیم وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی راجع به بازی بعدی تیمش مقابل نساجی خاطر نشان کرد: به هر حال تیم‌هایی که در پایین جدول هستند آخرین تلاش‌های‌شان را برای ماندن در لیگ برتر انجام می‌دهند. نساجی تیم شهر من است و مطمئناً بازی سختی در پیش خواهیم داشت، ولی هدف ما این است که در خانه سه امتیاز را بگیریم. معمولاً صنعت نفت تیمی است که در بازی‌های خانگی بهترین عملکرد ممکن را دارد و سعی می‌کنیم در این بازی نیز بهترین نتیجه را بگیریم.

لیگ برتر فوتبال| دومین پیروزی پیاپی صنعت نفت در مسجدسلیمان مقابل شاگردان فکری

 

فلاح‌زاده در مورد عملکرد خودش در این فصل اظهار داشت: امسال برای ما فصل خوبی بود و تلاش کردم تا عملکرد خوبی در تیم داشته باشم. باید از زحمات آقای کاظم فرحانی مربی گلرهای نفت آبادان هم تشکر کنم که همیشه تلاش می‌کند تا گلرها شرایط خوبی داشته باشند.

وی همچنین با تمجید از سیداکبر پورموسوی سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: تیم ما قبل از شروع فصل با جدایی 15 بازیکن و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات وضعیت وحشتناکی داشت و خیلی‌ها تصور می‌کردند که صنعت نفت جزو گزینه‌های سقوط باشد. در آن زمان خیلی از مربیان قبول نمی‌کردند که هدایت این تیم را برعهده بگیرند، ولی آقای پورموسوی یک تیم بومی و خوب را تشکیل داد و خیلی از بازیکنان به خاطر ایشان به صنعت نفت آمدند.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سؤال که کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد، گفت: پیش‌بینی خیلی سخت است، ولی من شانس قهرمانی سپاهان را بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیداکبر پورموسوی صنعت نفت آبادان سیداکبر پورموسوی صنعت نفت آبادان فلاح زاده صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد