Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش «الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین» (جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین) تأکید کرد که ملت فلسطین همچنان با شهرک‌سازی صهیونیست‌ها مقابله خواهد کرد.

این جنبش با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: «ملت ما مصمم است تا طرح دولت [نفتالی] بنت برای مشروعیت‌بخشی به مراکز شهرک‌سازی  را با مقاومت و ایستادگی مردمی، ناکام بگذارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری صفا به نقل از این جنبش گزارش داد، افزایش مقاومت مردم و گسترش مکانیزم‌های آن از طریق یک برنامه مبارزاتی کامل در سایه رهبری ملی یکپارچه مقاومت اهمیت دارد.

جبهه دموکراتیک تأکید کرد، این مقاومت باید به نحوی باشد که سراسر کرانه باختری اشغالی را در بر گیرد تا به هدف برچیده شدن شهرکهای صهیونیست‌نشین، بیرون راندن صهیونیستها و نابودی رژیم صهیونیستی ختم شود.

در این بیانیه درباره مانور رژیم صهیونیستی، مراکز اداری و جمعیتهای صهیونیستی آن و پیرامون شهرک‌سازیهای واقع در ارتفاعات «صبیح» هشدار داده شده است.

جبهه دموکراتیک خاطر نشان کرد، صهیونیستها قصد دارند شهرک‌نشینها را از این منطقه خارج کنند، ولی منازل آنان را تخریب نکنند تا نظامیان صهیونیست جایگزین آنان شوند و پس از مشروعیت‌بخشی به این شهرکها، تعداد بیشتری از صهیونیستها دوباره به آن بازگردند.

این جنبش بر این باور است که هدف دولت کنونی رژیم صهیونیستی از این مانور، گمراه کردن افکار عمومی بین‌المللی و ساکت کردن مقاومت مردمی در منطقه «بیتا» واقع در جنوب نابلس است.

به گفته این جنبش، کانونهای شهرک‌سازی در ارتفاعات صبیح، بخشی از یک طرح شهرک‌نشینی کامل است که شرق نابلس را هدف قرار داده است و حلقه وصل شهرکهای صهیونیستی در شرق و غرب نابلس و بدین ترتیب شمال و جنوب کرانه باختری را جدا کنند.

جبهه دموکراتیک خاطر نشان کرد، مقاومت در بیتا، به یک نماد ملی تبدیل شده است؛ به نحوی که نشان داده شد همبستگی ملی و حمایت از مقاومت مردمی تنها راه مقابله با صهیونیستها و شهرک‌سازی و بالا بردن هزینه‌های این رژیم است.

این جبهه در پایان تأکید کرد، جنگ در بیتا، تصویر واقعی رژیم صهیونیستی را به عنوان یک قدرت اشغالگر و استعماری به افکار عمومی جهان نشان داد؛ رژیمی که با خرافات مذهبی در تلاش است سرزمین فلسطین را اشغال و مردم آن را آواره کند.

به دنبال اعتراضات مداوم و شدید اهالی شهرک بیتا در جنوب نابلس به توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در این منطقه، شهرک‌نشینان که تازه آنجا را اشغال کرده بودند، شامگاه گذشته مجبور به ترک آنجا شدند.

شهرک نشینان صهیونیست روز گذشته شهرک «آویتار» در جنوب نابلس را ترک کردند. کابینه نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی و شهرک نشینان برای تخلیه موقت آویتار موافقت کردند تا به موجب آن، این شهرک بدون اینکه تخریب شود، تخلیه شده باشد.

جوانان شهرک بیتا در جنوب نابلس طی چند هفته اخیر با  عملیات خشم شبانه به مقابله با شهرک‌سازی که در حال نفوذ به سرزمین‌های آنهاست، رفتند.

خشم شبانه به نوعی مکمل مبارزه با اشغالگران در روز است و شرکت‌کنندگان در این امر، با استفاده از لاستیک‌های به آتش کشیده شده، پخش صدای بلند از بلندگوها، نور و لیزرهای قوی توجه و تمرکز سربازان صهیونیست را که از شهرک‌نشینان حمایت می‌کنند، پرت می‌کنند و از بشکه‌های انفجار استفاده می‌کنند تا شهرک نشینان صهیونیست را به ستوه آورند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: نابلس ملت فلسطین رژیم صهیونیستی جبهه دموکراتیک رژیم صهیونیستی جنوب نابلس شهرک نشینان شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی