Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو انتصاب حجت الاسلام و المسلمین "غلامحسین محسنی اژه‌ای" به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

  ↵

به‌گزارش برنا به نقل از وزارت نیرو، در پیام تبریک "رضا اردکانیان" آمده است: حجت‌ الاسلام و المسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض می‌ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از خداوند متعال، توفیق حضرتعالی را در خدمت به ملت شریف و سربلند جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم."

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته، در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه وزیر نیرو اردکانیان غلامحسین اژه ای قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: احترام و ارج نهادن به تلاش‌های وصف‌ناپذیر معلمان، آموزگاران، مدرسان و استادان دانشگاه، تکریم انسان‌های فرهیخته ای است که چون شمعِ سوزان، نور دانایی را به افکار و اذهان جامعه می‌تابانند و در باغ پرمیوه تعلیم و تربیت، سایه‌ای بر سر شکوفه‌های معطر دانش آموزی و دانشجویی هستند.

معلمان بی‌شک اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند که برای اعتلای علم و ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه، ساعت‌های مقدس آموزشِ حکمت و معرفت و پرورشِ فکر و اندیشه را چون عبادت می‌گذرانند و در پیشگاه پروردگار متعال از سربلندترین بندگان هستند.

آموختن از معلمان و استادان فرهیخته، افتخاری یکتا در گذرگاه سخت اما خاطره‌انگیز تحصیل علم است که در زندگی تجربه می‌کنیم و امروز بر ما واجب است با یاد داشتن دوران خوش تحصیل و شاگردی کردن در مکتب انسان‌سازِ معلمان و استادان خود، قدردانی از دریای زحمت و تلاش همه این عزیزان را با قطره‌ای قدرشناسی و تبریک روز معلم به جای آوریم.

به علاوه روز معلم را باید به مدرسان فاضل در موسسه علمی‌کاربردی هلال ایران و مربیان جمعیت هلال احمر نیز تبریک بگویم که ستون‌های آموزش در این جمعیت امدادی و داوطلبانه هستند.

کد خبر 6093774

دیگر خبرها

  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران