Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@16:09:20 GMT

وزنه‌بردار زن ایرانی سهمیه المپیک گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۲۴۵۰

"پریسا جهانفکریان" در دسته فوق سنگین، سهمیه المپیک توکیو را گرفت تا نخستین بانوی المپیکی تاریخ وزنه‌برداری ایران لقب بگیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   با انصراف ورزشکار ساموآ، پریسا جهانفکریان در دسته فوق سنگین، سهمیه المپیک توکیو را گرفت تا نخستین بانوی المپیکی تاریخ وزنه‌برداری ایران لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانفکریان طی هفته‌های گذشته به دلیل کم توجهی فدراسیون در بحث سیستم گزینشی المپیک به شدت از عملکرد رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون انتقاد کرده بود و به همین دلیل حتی به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شد.

شاید به همین دلیل فدراسیون وزنه‌برداری تا این لحظه هنوز حاضر نشده خبر کسب سهمیه المپیک جهانفکریان را رسماً اعلام کند! البته دلیل دیگر آن می‌تواند بی خبری فدراسیون از این اتفاق باشد که آن هم در نوع خودش جالب توجه است. برچسب ها: وزنه برداری ، دسته فوق سنگین ، سهمیه المپیک ، توکیو 2020 ، وزنه برداری بانوان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزنه برداری دسته فوق سنگین سهمیه المپیک توکیو 2020 وزنه برداری بانوان سهمیه المپیک وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی

مهنا عبداللهی، با کسب سه مدال زرین طلا قهرمان دسته ۵۹ کیلوگرم جوانان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست برگزار شد.

در این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب ۳ نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 751174

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند