Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@07:27:49 GMT

«مهرشاد سهیلی» کیست و چگونه خبرساز شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۲۴۵۱

«مهرشاد سهیلی» کیست و چگونه خبرساز شد؟

فرارو- مهرشاد سهیلی این روزها به پدیده جالب و بحث برانگیز در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر تبدیل شده است. 

به گزارش فرارو، نوجوانی حزب‌اللهی که راه صد ساله را یک شبه پیموده و حالا به چهره ای مشهور بدل شده است. اخبار و گزارش های تصویری اش در خبرگزاری های اصلی کشور منعکس می شود و با مقامات و چهره های مذهبی شاخص دیدار و گفت و گو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخی رسانه‌های اصولگرا زندگینامه او را منتشر کرده اند و به او لقب "جوانترین فرمانده" را داده‌اند. 

این توجه ویژه به مهرشاد سهیلی چند سالی وجود داشته و حالا پرسش برانگیز شده است. کاربران زیادی این سوال را مطرح می کنند که او چه کرده که اینگونه مورد توجه قرار گرفته است؟ 

مهرشاد سهیلی آنگونه که خبرگزاری‌ها می گویند متولد سال ۱۳۸۳ در شهر موسیان که از توابع استان ایلام است. او یک قرارگاه فرهنگی ایجاد کرده و به عنوان فرمانده آن معرفی شده است. 

ماجرای مهرشاد سهیلی از آنجا آغاز شد که از سال ۹۷ با شخصیت‌های مذهبی دیدار کردو گفتگو کرد.


او در سال ۹۸ یعنی در سن ۱۵ سالگی از کتاب زندگینامه خود با عنوان "ستاره‌ای از غرب" رونمایی کرد. از نکات جالب توجه حضور مرحوم آیت الله مصباح یزدی در مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه او در قم است.

به این ترتیب توجه ها به این چهره جوان دو چندان شد. هوادارانش می‌گویند او و نهادی که فرماندهی اش را برعهده دارد فعالیت های فرهنگی و جهادی در مناطق محروم دارد، اما خروجی این فعالیت‌ها روشن نیست.

پدیده مهرشاد سهیلی در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته و پیشرفتش حیرت بسیاری را به دنبال داشته است. پس از طرح پرسش درباره نحوه پیشرفت این نوجوان در شبکه های اجتماعی برخی خبرگزاری ها خبرهای مربوط به او را از دسترس خارج کردند.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهرشاد سهیلی مهرشاد سهیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش خبرساز هادی چوپان به روز شیراز
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • امام فرشته‌ها کیست؟! + فیلم
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد