Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج کیانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعه شب با اعلام این حادثه یک گروه امدادی با قایق به منطقه اعزام شد که با توجه به دید کم در شب و افزایش ارتفاع و سرعت آب، تیم امدادی موفق به پیدا کردن فرد غرق شده نشد و عملیات جست‌وجو از صبح روز شنبه با اعزام یک گروه امدادی دیگر به منطقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به شدت آب، جریان آب فرد غرق شده به سمت اصفهان برده بود که ۲ ساعت گذشته جسد این فرد توسط افراد محلی منطقه گزستان باغبادران در اصفهان پیدا شد و اهالی منطقه جسد را از آب خارج کردند که فرد غرق شده از ساکنان شاهین‌شهر اصفهان بود.

به گزارش ایرنا، پیش از این در سالجاری ۱۲ نفر در استان جان خود را بر اثر حادثه غرق‌شدگی از دست دادند.

سامان در ۱۶کیلومتری مرکز چهارمحال  و بختیاری قرار دارد و بخشی از رودخانه زاینده‌رود از این منطقه عبور می‌کند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری سامان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری سامان سازمان امداد و نجات هلال احمر چهارمحال وبختیاری سامان سازمان امداد و نجات هلال احمر فرد غرق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره  در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر  با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوانی 28 ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد برای تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان وجوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دیگر خبرها

  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد