Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:24:03 GMT

ترکیب تیم ملی بسکتبال برای المپیک مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۲۵۳۳

ترکیب تیم ملی بسکتبال برای المپیک مشخص شد

ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی بسکتبال برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در فاصله کمتر از سه هفته مانده به آغاز بازی های المپیک توکیو ترکیب تیم ملی بسکتبال برای حضور در این دوره بازی ها به این شرح اعلام شده است:  

۱- صمد نیکخواه بهرامی
۲- حامد حدادی
۳- محمد حسن زاده
۴- بهنام یخچالی
۵- آرون گرامی پور
۶- مایک رستم پور
۷- محمد جمشیدی
۸- ارسلان کاظمی
۹- محمد سینا واحدی
۱۰- پویان جلال پور
۱۱- سعید داورپناه
۱۲- نوید رضایی فر

 

با وجود این که قرار است از این هفته اردوی تیم ملی بسکتبال پیگیری شود اما طبق آنچه در فهرست سهمیه داران ورزش ایران و ورزشکاران اعزامی به توکیو ثبت شده، این ۱۲ بازیکن به عنوان ترکیب تیم ملی بسکتبال در توکیو معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جمع صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچمدار کاروان ورزش ایران انتخاب شده است.

البته با توجه به برگزاری اردوی منتهی به المپیک این احتمال وجود دارد که تغییرات اندکی در ترکیب تیم اعزامی صورت بگیرد.

 

مسابقات بسکتبال بازی‌های المپیک توکیو با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود. تیم ملی بسکتبال ایران در گروه اول این رقابت ها با فرانسه، آمریکا و برنده مرحله انتخابی در کشور کانادا دیدار خواهد داشت. دیدار افتتاحیه المپیک میان تیم ملی بسکتبال و حریفش از مرحله انتخابی در کشور کانادا برگزار می شود.

این برای دومین بار است که تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک شرکت می کند. اولین تجربه المپیکی ایران در بازی های ۲۰۰۸ پکن به دست آمد. در آن دوره بازی ها تیم ملی ایران در گروه اول با لیتوانی، آرژانتین، کرواسی، استرالیا و روسیه بازی کرد و در هر پنج دیدار هم متحمل شکست شد.

بسکتبال تیم ملی بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی بسکتبال تیم ملی بسکتبال ترکیب تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت