Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم فوتبال پیکان با نظر سرمربی این تیم به مدت یک روز تعطیل شد و این تیم برای دیدار با سپاهان از تمریناتش را از سر می‌گیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم پیکان تهران پس از برد مقابل نساجی قائمشهر با نتیجه یک بر صفر پنجشنبه شب با پرواز به تهران برگشتند و صبح روز جمعه تمرین ریکاوری خود را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فشردگی مسابقات و خستگی بازیکنان پیکان مهدی تارتار سرمربی خودروسازان تصمیم گرفت یک روز به شاگردانش استراحت بدهد.

بر این اساس تمرین امروز پیکانی‌ها تعطیل اعلام شد و قرار است آنها از عصر یکشنبه کارشان را از سر بگیرند.

تیم پیکان روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه خانگی خود در مسابقه‌ای حساس مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و به همین دلیل شاگردان مهدی تارتار از فردا (یکشنبه) کارشان را برای این دیدار استارت خواهند زد.

همچنین پیکانی‌ها درباره دروازه‌بان خود استعلامی کتبی از سازمان لیگ گرفته‌اند که محرومیت یا عدم محرومیت او مشخص شود. علیرضا رضایی دروازه‌بان تیم پیکان در جریان دیدار برد تیمش مقابل نساجی از زاهدی‌فرد داور مسابقه اخطار دریافت کرد که پس از مسابقه شایعاتی درباره چهار اخطاره شدن و محرومیت این دروازه‌بان مطرح شد.

به همین خاطر مسئولان پیکان برای آنکه شک و شبهه‌ای باقی نماند کتباً از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال استعلام گرفتند و مشخص شد این بازیکن برای محرومیت باید یک کارت زرد دیگر هم دریافت کند.

رضایی که در دیدارهای گذشته پیکان مقابل نفت آبادان، ذوب‌آهن و نساجی کارت زرد دریافت کرده، سه اخطاره شده و محروم نیست. بر این اساس دروازه‌بان جوان پیکانی‌ها مشکلی برای همراهی تیمش در مصاف با سپاهان نخواهد داشت.

گفتنی است؛ دیدار پیکان - سپاهان ساعت 19:50 روز سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

لیگ برتر فوتبال| ثبت سومین شکست نساجی با الهامی مقابل پیکان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان پیکان تهران مهدی تارتار سپاهان اصفهان پیکان تهران مهدی تارتار دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت: «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!