Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر ترکاشوند، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان، گفت:نخستین جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با حضور مدیر و مسئولان انجمن‌های هنری این سازمان برگزار شد.

او افزود: طبق سنوات گذشته، جشنواره ملی «حبیب حرم» که به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان به صورت دوسالانه برگزار شده است، امسال نیز با با میزبانی این سازمان و حضور پر شور هنرمندان سراسر کشور و جمعی از هنرمندان کشور‌های اسلامی محور مقاومت امسال به صورت گسترده‌تر با فراخوان اثراتی از کشور‌های عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، پاکستان، افعانستان و یمن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان ادامه داد:این فراخوان از اثرات هنری در رشته‌های هنر‌های تجسمی، نمایشی، شعر، ادبیات داستانی و عکس با محوریت سردار شهید «حاج حسین همدانی»، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، پدر و مادران و فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره در آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بسیج هنرمندان بسیج هنرمندان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز