Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خدابخش فرماندار اهر در جلسه بررسی مشکل کارخانه کمپوست شهرستان اهر با اشاره به این‌که تعطیلی چندساله کارخانه کمپوست جای اما و اگر دارد، اظهار داشت: بازگرداندن کارخانه کمپوست به تولید دوباره جزو اولویت‌هاست.

فرماندار شهرستان اهر افزود: کارخانه کمپوست در سال ۹۴ برای مدت ۶ ماه فعال شد، دوباره مجدداً راکد شد، اما الان باید با برنامه‌ریزی و مدیریت بتوانیم این کارخانه را فعال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: هدف از ایجاد کارخانه کمپوست این بود تا به نوعی از حجم ورودی زباله به زباله‌گاه کاسته شود، اما تعطیلی این کارخانه باعث شده تا حجم زیادی از زباله به محل دفع زباله سرریز و نهایتاً شرایط نامطلوبی را به وجود آورد.

خدابخش با ذکر این‌که مسائل اداری و روند اخذ مجوز جابجایی زباله‌گاه اهر به محل جدید باید هرچه سریعتر حل و فصل شود، گفت: مسائل زیست محیطی علی‌الخصوص در حوزه دفع زباله موضوعی نیست که به سادگی از کنار آن عبور کنیم.

فرماندار شهرستان اهر از اتمام مطالعات طرح جابجایی محل زباله‌گاه اهر در زمینی به وسعت ۴۰ هکتار خبر داد، افزود: با تغییر محل زباله‌گاه البته با رعایت مسائل زیست محیطی؛ تجهیزات و دستگاه‌های کارخانه کمپوست به محل جدید زباله‌گاه انتقال یافته و در آن محل این کارخانه احیا می‌شود.

او محل فعلی دفع پسماند‌های شهری را جزو معضلات اصلی شهرستان اهر دانست و تصریح کرد: مجوز جابجایی محل زباله‌گاه جدید اهر نهایتاً تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفع زباله فرماندار اهر کارخانه کمپوست شهرستان اهر زباله گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک