Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن سعادت فر مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان گفت: بر اساس مصوبه اخیر نشست مسئولان و نمایندگان کشاورزان، مقرر شد نوع، میزان کشت و آب مورد نیاز محصولات پائیزه با هماهنگی ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌های دزفول، شوش و اندیمشک و نیز انجمن صنفی کشاورزان مشخص و به شرکت بهره برداری شمال استان ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اطلاعات پس از جمع بندی به سازمان آب و برق خوزستان ارسال می‌شود تا از سوی مسئولان استانی، امکان تخصیص آب با توجه به شرایط ذخایر آبی بررسی شود.

سعادت فر به برخی تنش‌های آبی وارد شده به مزارع ذرت بهاره اشاره کرد و بیان داشت: مصوبه دیگر این نشست، امکان بازبینی آب بهای محصول ذرت بهاره بود که مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، میزان عملکرد این محصول را به صورت رسمی به سازمان آب و برق استان اعلام کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان تصریح کرد: به محض نهایی شدن مصوبات نشست مذکور در استان، اطلاع رسانی لازم به کشاورزان منطقه از طریق رسانه‌های رسمی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشت پاییزه شبکه های آبیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان