Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت بهمن موتور (سهامی خاص) به مبلغ 5 هزار میلیارد ریال از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران از فردا به مدت سه روز در نماد "صبهمن404" عرضه عمومی خواهد شد.

غلامرضا ابوترابی با اعلام خبر فوق افزود: فردا صکوک مرابحه شرکت بهمن موتور به ارزش 5 هزار میلیارد ریال جهت خرید مواد و قطعات مورد نیاز تولید خودرو از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه اظهار داشت: این اوراق 4 ساله و با نرخ 18 درصد می باشد که اقساط آن هر سه ماه یک بار پرداخت می شود.

وی در خصوص شیوه ضمانت و ارکان انتشار این اوراق توضیح داد: جهت تضمین پرداخت اقساط و اصل اوراق در سررسید، بخشی از سهام شرکت‌های گروه بهمن(سهامی عام) و تراکتورسازی ایران(سهامی عام) توثیق گردیده است. شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان متعهد پذیره نویس و بازارگردان این اوراق ایفای نقش می نماید. شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات عامل فروش، شرکت واسط مالی آذر دوم ناشر اوراق و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه عامل پرداخت این اوراق می باشند.

ابوترابی تصریح کرد: در این اوراق، شرکت واسط مالی آذر دوم(ناشر) به وکالت از طرف خریداران اوراق، با منابع حاصل از انتشار صکوک مرابحه، مواد اولیه مورد نیاز(مواد و قطعات مورد نیاز تولید خودرو) شرکت بهمن موتور(بانی) را نقداً خریداری خواهد نمود و سپس این مواد اولیه را به صورت اقساطی به بانی خواهد فروخت و بانی متعهد می شود که در سررسیدهای سه ماهه، اقساط مربوطه را از طریق ناشر و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به دارندگان اوراق پرداخت نماید.

به گفته وی، پس از انتشار موفق 5 هزار میلیارد ریال اوراق برای شرکت بهمن دیزل در ماه گذشته، این دومین تامین مالی گروه بهمن از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه است.

پربیننده ترین مقصران ریزش بورس؛ اقرارهایی که دردی را دوا نمی‌کنند! نقشه بورس امروز (۱۲ تیر ۱۴۰۰) / رشد بیش از هزار واحدی شاخص کل بورس روند صعودی بازارهای دارایی در هفته دوم تیرماه / ثبت بالاترین بازدهی برای سکه نمای میانی بورس (۱۲تیر) / شاخص کل بیش از سه هزار واحد نزول کرد سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس امروز / آغاز هفته با پابرجا ماندن صفوف فروش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صکوک هزار میلیارد ریال اوراق بهادار صکوک مرابحه بهمن موتور شرکت بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول