Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@15:21:48 GMT

کارگردان «شب حورا» در اثر ابتلا به کرونا در گذشت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۳۳۶۳

کارگردان «شب حورا» در اثر ابتلا به کرونا در گذشت

شهاب ملت خواه هنرمند نقاش، نویسنده و فیلمساز خراسانی درگذشت.

به گزارش ایمنا، شهاب ملت‌خواه هنرمند خراسانی در ۶۹ سالگی به دلیل ابتلاء به کرونا درگذشت. وی نویسنده، کارگردان تئاتر و سینما، داستان‌نویس و همچنین نقاش بود.

نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «دیوار»، تولید بیش از ۸ ساعت فیلم ۸ میلیمتری از وقایع انقلاب و دفاع مقدس، نویسندگی بیش از ۲۵۰ نمایشنامه رادیویی برای صدای مرکز خراسان، نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های «آتا»، «زیر آتش» و «شب حورا»، و کسب چندین دیپلم افتخار، تقدیرنامه و لوح زرین بخشی از کارنامه هنری ملت‌خواه را تشکیل می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علاوه بر سینما و تئاتر در رشته‌های دیگری مانند نقاشی فعال و کتاب‌هایی را هم منتشر کرده‌بود. «نور و نمایش»، «فریاد خون حبیب»، «پروانه ها و عروج» و «غزلنامه تابران» از جمله آثار مکتوب به جامانده از این هنرمند هستند.

کد خبر 504673

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا کارگردان سینما نویسنده شهاب ملت خواه کرونا و هنرمندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری