Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فرهاد بختیاری فر,معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان ضمن اشاره به برخی اقدامات انجام شده درراستای ایجاد شبکه‌های جمع آوری فاضلاب در استان گفت:درحال حاضربیشتر  شهر‌های استان همدان دارای زیرساخت‌های جمع آوری فاضلاب است و جمعیت زیر پوشش فاضلاب در شهر‌های استان ۷۵ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۹۵ درصد ساکنان حاشیه شهر همدان از سیستم جمع آوری فاضلاب برخوردار هستند، اظهارداشت: درراستای خدمت رسانی به مشترکان روستایی نیز اقداماتی در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به ایجاد شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد اشاره کرد.

 معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه مطالعات شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد شهرستان همدان به کلکتور فاضلاب شهرهمدان انجام شده است، عنوان کرد: براساس برآورد انجام شده به منظور اجرای بخشی از شبکه و خط انتقال طرح مذکور، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرارداد این طرح در مرحله انعقاد با پیمانکار است.

بختیاری فر همچنین توضیح داد:با اجرای این پروژه ایجاد شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد ۹۹۵ خانوار، معادل ۳ هزارو ۷۰۲ نفر از جمعیت روستای مذکور از مزایای ایجاد شبکه و تاسیسات جمع آوری فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.

او بیان کرد:دراجرای این طرح ایجاد یک هزار و ۷۲۰ متر خط انتقال و ۷ هزارو ۶۸۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در دستور کار است و زمان بندی اجرا و اتمام طرح یاد شده  به تامین اعتبارمورد نیاز بستگی دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب شبکه انتقال جمع آوری فاضلاب شبکه جمع آوری ایجاد شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس