Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:18:24 GMT

طراحی و چاپ پاکت با کیفیت + نمونه

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۳۴۷۳

طراحی و چاپ پاکت با کیفیت + نمونه

پاکت یکی از محصولات چاپی است که سالیان طولانی همه ما در جاهای مختلف از آن استفاده کرده‌ایم. گذشت زمان باعث ایجاد تنوع در این محصول پرکاربرد شده و به مراتب طراحی و چاپ آن را دستخوش تغییرات و تحولات زیادی کرده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چاپ آقا، از آنجایی که پاکت ها یکی از اقلام اساسی برای سازمان‌های مختلف محسوب می‌شوند، ما در این مقاله به بررسی این محصول پرکاربرد، انواع آن، نحوه طراحی و چاپ پاکت می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی و چاپ پاکت

استفاده از  پاکت یکی از روش‌های کاربردی برای حفظ و نگه‌داری اسناد مهم ما است. البته این ساده‌ترین کاربرد یک پاکت است. اگر بخواهیم اهمیت طراحی و کیفیت چاپ یک پاکت را بیان کنیم کافی است به تاثیر مهم آن در روابط بین سازمانی اشاره کنیم.  مثلا فرض کنید می‌خواهید نامه، قرارداد و اسناد مهمی را از شرکت خود برای یک سازمان دیگر ارسال کنید، در این حالت استفاده از یک پاکت ساده و بدون نام و نشان اصلا کار حرفه‌ای و صحیحی نیست.

یک پاکت مناسب برای یک شرکت معتبر، پاکتی است که بر روی آن نام و نشان رسمی شرکت درج شده باشد. از طرفی هویت سازمانی که بر روی پاکت شما قرار می‌گیرد باید در همه جا یکسان باشد. به همین دلیل بهتر است که طراحی آن با طراحی اقلام دیگر سازمان‌تان مثل سربرگ و کارت ویزیت کاملا در تناسب باشد.

برای همین ما پیشنهاد می‌کنیم که طراحی پاکت خود را جدا از طراحی ست اداری سازمان ندانسته و آن را کاملا متناسب با تجارت‌تان در نظر بگیرید.

در رابطه با چاپ پاکت نیز، موضوعی که بسیار مهم است کیفیت مواد اولیه مثل کاغذ و رنگ و همچنین استفاده از دستگاه‌های چاپ به روز و کالیبره است. در این حالت مطمئن باشید که پاکت شما مطابق با رنگ سازمانی‌تان چاپ خواهد شد.

انواع پاکت

پاکت ‌ها متناسب با نیاز و سلایق مختلف در ابعاد و انواع گوناگونی طراحی و چاپ می‌شوند. البته مهمترین شاخصی که باعث ایجاد تنوع در پاکت می‌شود ابعاد آن است. اگر بخواهیم انواع پاکت را بر اساس کاربرد و سایزهای مختلف بررسی کنیم می‌توانیم به پاکت های A4، A5، ملخی، اسنادی، اداری، پاکت نامه و پاکت هایی با سایزهای بزرگتر از A4 اشاره کنیم.

از طرف دیگر تیراژی که برای چاپ پاکت در نظر گرفته می‌شود نیز باعث به وجود آمدن یک دسته‌بندی دیگر برای پاکت ها یعنی پاکت در تیراژ پایین (پاکت در تعداد کم) و پاکت در تیراژ بالا (پاکت در تعداد زیاد) شده است.

پاکت در تیراژ پایین به دلیل مزایایی که دارد از محبوبیت بیشتری برخوردار است، به همین دلیل ما در ادامه به بررسی بیشتر این نوع پاکت می‌پردازیم.

چاپ پاکت در تیراژ پایین

چاپ پاکت در تیراژهای مختلف موضوعی است که بر اساس نیاز صاحب کسب‌وکار، زمان و هزینه‌ای که در نظر دارد انتخاب می‌شود. قبل از هر موضوع دیگری بهتر است این را بدانیم که چاپ پاکت ها مانند سایر محصولات به دو روش چاپ افست و چاپ دیجیتال انجام می‌شود. انتخاب بین این دو روش نیز دقیقا بر اساس تعداد و مدت زمانی است که صاحب یک کسب‌و کار می‌تواند برای دریافت محصول خود در نظر بگیرد.

روش چاپ دیجیتال پاکت به شما این امکان را می‌دهد که پاکت خود را در مدت زمان کوتاهی، در تعداد کم و  با کیفیت بالا چاپ کنید. این موضوع برای مواقعی که محدودیت زمانی وجود دارد و یا به دنبال چاپ پاکت در تعداد بالا نیستید مقرون به صرفه خواهد بود. معمولا تیراژ  پایین پاکت از صد عدد شروع و در کمتر از نهصد عدد به پایان می‌رسد.

نمونه پاکت

همان‌طور که گفتیم پاکت ها یکی از محصولات چاپی هستند که تنوع طراحی و چاپ زیادی در آن‌ها وجود دارد. به همین دلیل نمونه‌های گوناگونی از آن‌ها در بازار دیده می‌شود. شما می‌توانید پیش از سفارش پاکت خود، برخی از این نمونه‌ها را مشاهده کرده و مناسب‌ترین آن را برای خود انتخاب کنید.

از طرف دیگر ممکن است شما طرح آماده‌ای برای پاکت خود داشته باشید ولی هنوز از کیفیت رنگ و چاپ آن مطمئن نباشید، در این‌گونه مواقع می‌توانید با استفاده از چاپ دیجیتال پاکت، درخواست کنید تا یک نمونه اولیه از آن برای شما چاپ شود تا با خیال راحت پس از تایید نهایی، پاکت خود را در تعداد مورد نظرتان چاپ کنید.

طراحی و چاپ آنلاین پاکت

پاکت یکی از محصولاتی است که ممکن است شما بخواهید در کوتاه‌ترین زمان و بدون حضور فیزیکی در چاپخانه‌ها، آن را سفارش دهید. برای این کار می‌توانید از چاپخانه‌های آنلاین استفاده کنید. مجموعه چاپ آقا، یکی از همین چاپخانه‌های با تجربه و حرفه‌ای در زمینه طراحی و چاپ آنلاین پاکت است. شما از طریق وبسایت این مجموعه به نشانی www.chapagha.com به راحتی می‌توانید در هر لحظه و هر جایی که هستید درخواست طراحی پاکت و چاپ آن را ثبت کنید. در پایان نیز محصول چاپ شده خود را در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرد.

با سفارش به چاپ آقا خیالتان نسبت به کیفیت چاپ محصول‌تان راحت باشد؛ چراکه این مجموعه به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه چاپ و طراحی آنلاین محصولات چاپی، دارای چاپخانه‌ای مجهز و متشکل از دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتال به‌روز بوده و با حضور افراد متخصص و همچنین سیستم هوشمند ثبت سفارش آنلاین، سالیانی است که محصولات چاپی مختلفی همچون پاکت، تراکت، کارت ویزیت، سربرگ، بروشور، لیبل و ... را در بالاترین کیفیت به مشتریان خود در سراسر ایران عرضه می‌کند.

در این میان اگر برای طراحی و چاپ پاکت خود نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان چاپ آقا به شماره 41915-021 تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی و چاپ پاکت چاپ آقا طراحی و چاپ پاکت محصولات چاپی چاپ پاکت پاکت خود چاپ آن یک پاکت چاپ آقا پاکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد،  با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آن‌ها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد