Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سایت ورزشی لهستان در گزارشی به صحبت های عجیب سرمربیان والیبال هنگام وقت استراحت پرداخته که در این لیست نام ولادیمیر آلکنو سرمربی والیبال ایران دیده می شود.

آلکنو که هدایت ایران را در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ همراه داشت، صحبت هایش هنگام وقت استراحت سوژه رسانه های ایتالیایی و لهستانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: 

سرمربی روس بعد از هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: می خواهم به جای پرداختن به پیشرفت جسمی ملی پوشان والیبال ایران، روی ذهنیت بازیکنان کار کنم و نگرش آنها را تغییر دهم.

این کار آلکنو در زمان مسابقات لیگ ملت ها در ریمینی مشهود بود. آلکنو در طول وقت های استراحت هنگام بازی ها به بازیکنان نکات جالبی را گوشزد می کرد. به عنوان مثال هنگام وقت استراحت در یک بازی آلکنو به میثم صالحی که عملکردش خوب نبود، گفت: آیا خسته شده ای؟ منم مانند شما با همان هواپیما به این مسابقات آمده ام!

در بازی دیگر که ایران مقابل بلغارستان قرار گرفته بود و ملی پوشان والیبال چند امتیاز متوالی را از دست دادند، آلکنو با عصبانیت تمام به امیرحسن اسفندیار گفت: شاید بهتر خواهد بود که این مسابقه را از تلویزیون تماشا کنی! پس از این صحبت ها،  جوان ۲۲ ساله ایران تحت تاثیر قرار گرفته و پس از بازگشت به زمین بازی خوبی را ارائه داد. باتوجه به پیروزی ایران و موفقیت کسب شده به نظر می رسید که صحبت های آلکنو جواب داده است.

یا حتی در بازی ایران مقابل استرالیا که با بازی ضعیف و شکست ملی پوشان ایران همراه بود یکی از مربیان لهستان با توماس توتولو (دستیار آلکنو) تماس داشته و تمایل به همکاری با یکی از بازیکنان ایران در فصل آینده در لیگ لهستان را درخواست می کند که توتولو در پاسخ به آن می گوید: اگر ملی پوشان ایران مسابقه ای مانند استرالیا را تکرار کنند، آلکنو آنها را می کشد!

در بازی ایران با لهستان و در ست سوم این رقابت درحالی که ایران ۲ بر صفر از حریف عقب افتاده بود ملی پوشان توپ های پشت سر هم را از دست داده که این موضوع با واکنش تند آلکنو همراه بود. آلکنو با عصبانیت به ملی پوشان فریاد می زند: خجالت نمی کشید؟ خانواده هایتان این بازی را می بینند! در وقت استراحت بعدی این سرمربی روس به یکی از بازیکنان اشاره می کند و می گوید که این ملی پوش در تیمش ویروس است!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لهستان آلکنو والیبال ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را ویژه انتشار در نمایش خانگی تولید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی