Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمود نوری شادکام روز شنبه به ایرنا افزود: موج پنجم کرونا در این استان، گسترده‌تر و شدید تر رخ داده و اگر تدبیر نشده بود تا بسیاری از بیماران در اورژانس، داروی رمدسیویر دریافت کنند، حوزه درمان دچار اختلال  می شد.

وی اضافه کرد: در بازدیدی که امروز از بیمارستان دولتی شهید رهنمون یزد داشتم به وضوح این وضعیت را شاهد بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ بیمار کرونایی در استان بستری هستند تصریح کرد: اگر برای درمان روزانه ۳۰۰ بیمار سرپایی تدابیر لازم اتخاذ نشده بود اکنون تعداد بستری به بالاتر از ۱۵۰۰ نفر رسیده بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به سرعت و شدت انتقال کرونا در موج پنجم اشاره و پیش بینی کرد: با همه تدابیری که برای درمان سرپایی انجام شده بنظر می رسد باز هم افزایش بیماران بستری تا پایان موج پنجم کرونا به حداقل ۷۰۰ و حداکثر  ۱۲۰۰ نفر  برسد.

همه شهرستان های استان یزد طی هفته جاری قرمز می شود

نوری شادکام افزود: مرکز استان و چند شهرستان آن قرمز شدند که پیش بینی می شود در هفته جاری همه شهرستان‌ها در وضعیت قرمز قرار گیرند .

وی از افزایش مراجعات سرپایی طی هفته جاری در استان هم خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون ویروس کرونا آلفا (انگلیسی)، آفریقایی و دلتا یا هندی در استان شایع است که درگیری استان بیشتر مربوط به ویروس دلتا است. 

به گفته وی ویروس دلتا از مناطق جنوبی کشور شروع شده  و در حال گسترش به مناطق مرکزی و غرب کشور است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی موج پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • درمان سریع سرماخوردگی با بادکش | آیا بادکش با حجامت تفاوت دارد؟
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد