Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، فرستاده ویژه آمریکا در امور لیبی برخی اعضای گفت‌و‌گوی لیبی در ژنو را به تلاش برای مانع‌تراشی در مسیر برگزاری انتخابات در ماه دسامبر متهم کرد. 

«ریچارد نورلاند» فرستاده ویژه آمریکا در امور لیبی با انتشار بیانیه‌‌ای اعلام کرد: «نشست‌های کمیته گفت‌و‌گوها درباره لیبی در ژنو طی هفته جاری را از نزدیک بررسی و مشاهده کر‌دم که بسیاری از اعضای نشست به نظر می‌رسد یا با تعویق عملیات قانونی‌ یا از طریق تحمیل شروط جدید برای برگزاری انتخابات به دنبال مسموم کردن فضای انتخابات در لیبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نورلاند در ادامه گفت: «برخی از این افراد مدعی هستند که به نیابت از رهبران سیاسی فعالیت می‌کنند که به آمریکا اطمینان خاطر داده‌اند از انتخابات ۲۴ دسامبر حمایت می‌کنند.» 

وی افزود: «آینده لیبی در نهایت فقط به دست مردم این کشور تعیین می‌شود و هیئت سازمان ملل به طور جدی ربای تسهیل مذاکرات تلاش می‌کند اما نمی‌تواند به جای مردم لیبی تصمیم‌گیری کند.» 

نورلاند ابراز امیدواری کرد که ۷۵ لیبیایی حاضر  در مجمع گفت‌و‌گوی سیاسی لیبی تلاش کنند تا به مردم این کشور اجازه دهند برای آینده لیبی رای دهند و سرنوشت آن را تعیین کنند.

وی بر آمادگی واشنگتن برای کمک به دولت وحدت ملی در ارائه خدمات اساسی و برگزاری انتخابات ملی در ماه دسامبر تأکید کرد.

 

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات لیبی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز

 

به گزارش تابناک،‌ معاون دادستان شیراز از دستگیری ۳ نفر در خصوص فوت یک پزشک در استان فارس خبر داد.

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضائی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

 

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه