Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی آزادبخت،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان  در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: پیک جدید کرونا از استان‌های جنوبی شروع و استان‌های مرکزی را درگیر خود کرده و در صورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی احتمال قرمز شدن وضعیت استان همدان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه عادی انگاری عامل اصلی افزایش شیوع کرونا است افزود: مردم باید بدانند که هنوز بیماری کووید ۱۹ تمام نشده است بنابراین باید از هر گونه تجمع، دورهمی و حضور در مراسم‌ و اجتماع‌ها پرهیز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از دستگاه‌ها و مدیران خواست تا رنگ‌بندی کرونایی را به دقت مورد توجه قرار داده و همه دستورالعمل‌ها را در شهر‌ها بسته به نوع رنگ بندی، رعایت و اعمال کنند.

آزادبخت اضافه کرد: بر اساس رنگ بندی ممنوعیت‌هایی برای برخی فعالیت‌ها و ورود خودرو از استان‌های درگیر به کرونا در نظر گرفته شده است که باید از ورود وسایل نقلیه و مسافران به ویژه از استان‌های جنوبی و استان‌های دارای شرایط قرمز کرونایی به همدان خودداری کرد.

او با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در واکسینه کردن مردم علیه کرونا خوب عمل کرده است اظهار داشت: ادارات و نهاد‌های خدمات رسان نباید ارائه خدمات به سازمان و ارگان‌ها فعال در زمینه کرونا را متوقف کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان نیز خواستار برگزار نکردن یا به تعویق انداختن برگزاری برخی همایش و مراسم‌ از سوی دستگاه‌ها و نهاد شد و گفت: الزامی به برگزاری برخی از همایش در این شرایط نیست و می‌توان این برنامه‌ها را در هفته‌های آینده برگزار کرد.

مهرداد نادری فر افزود: از ادارات انتظار می‌رود این قبیل برنامه‌ها را در حال حاضر تعطیل کنند همچنین نسبت به اجرای دورکاری بر اساس رنگ بندی کرونایی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا شرکت در اجتماعات رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان

مهدی میرزاپور گفت: در این آزمون استخدامی تعداد ۹ هزار و ۲۷۳ داوطلب از استان همدان هستند که از این تعداد هفت هزار و ۵۲ خانم و ۲ هزار و ۲۲۱ آقا در آزمون شرکت کرده اند.

او گفت: از همه این شرکت کنندگان تعداد ۴۹۱ نفر در آموزش و پرورش استان همدان مشغول به کار خواهند شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می‌توانند برای دریافت اطلاعات درباره اعلام نتایج این آزمون به سامانه آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید