Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیابان های اطراف مجموعه ورزشی ورزشگاه آزادی آسفالت و لاین ویژه‌ای برای دوچرخه سواران احداث می شود.

به گزارش ایسنا، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ از آسفالت شدن خیابان های اطرف مجموعه ورزشی آزادی و احداث لاین ویژه دوچرخه سواران و برای سهولت تمرینات ملی پوشان تیم ملی خبر داد. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این پروژه در مساحت ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵کیلومتر در رینگ دور ورزشگاه با بسترسازی مناسب و همچنین با قوانین و امکانات روز دنیا در دستور کار منطقه است.

رحمان زاده با بیان اینکه تاکنون ۲.۵کیلومتر از این مسیر آماده شده است، افزود: تناژ استفاده شده تا کنون برای این پروژه ۳۳۰۰ تن آسفالت است.

وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی و جلساتی که با پلیس راهور داشتیم، قرار است برای امنیت و حفظ جان ملی پوشان و دوچرخه سواران علاوه بر نصب تابلوهای فرهنگی، دوربین های مدار بسته هم لحاظ شود تا دوچرخه سواران ما با خیالی آسوده تمرینات خود را پیگیری کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه، دوچرخه سواران تهرانی و ورزشکاران تیمهای ملی ما با سهولت بهتری تمرینات خودشان در اطراف مجموعه ورزشی آزادی را انجام دهند.

انتهای پیام

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران روز چهارشنبه۹ تیرماه در آیین افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون این منطقه اظهار داشت: امروز همچون دوران دفاع مقدس با یک بحران جدی به عنوان بحران کرونا روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه همه افراد حوزه سلامت امروز در سنگر دفاع تلاش می‌کنند؛ گفت: وظیفه داریم در مدیریت شهری از بسیج، ارگانها و نهادها از حوزه سلامت پشتیبانی کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

فرهادی اظهار داشت: در این منطقه سه سوله بحران کردستان، سوله پارک هنرمندان و سوله شهرک والفجر تجهیز و در خدمت موضوع واکسیناسیون قرار دارد.

به گفته وی در سوله شهرک والفجر که به تزریق واکسن برکت اختصاص دارد تاکنون ۲۰ هزار نفر واکسینه شده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۶، فرهادی گفت: با توجه به اماکنی که در منطقه در اختیار دانشگاه ها و بوستان ها است؛ امکان افزایش سوله های واکسیناسیون وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران ورزشگاه آزادي دوچرخه سواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم

در مسیر رسیدن به  آبشار زیبا، آبشار‌های پلکانی کوچکی خواهید دید که در طبیعت سرسبز این ناحیه همچون نگینی درخشان به نظر می‌رسند و به زیبایی این منطقه افزوده‌اند. پس اگر فردی ماجراجو و طبیعت گرد هستید، حتما بازدید از آبشار چم چیت (آب گرمه) را دربرنامه‌ی خود قرار دهید.

 آب‌های کوه‌های اطراف بعد از گذشتن از صخره‌ها و سنگ‌های بزرگ و کوچک به آبشار‌های این ناحیه می‌رسند که آبشار آبگرمه (چم چیت) یکی از آنهاست. به دلیل وجود آب و هوای مناسب در اطراف بیشه گرمه تنوع گیاهی زیادی نیز به چشم می‌خورد.

گل‌های نرگس، زنبق، نعنا و پونه از جمله گیاهان همیشگی این منطقه به شمار می‌آیند که خاصیت درمانی زیادی نیز دارند. همچنین تنوع جانوری در اطراف بیشه گرمه نیز باعث شده تا افراد با آمادگی به این منطقه سفر کنند. اگر قصد سفر به این آبشار را دارید آماده‌ی مواجه شدن با حیوانات این ناحیه مثل گراز و بز کوهی را داشته باشید. در سفر به روستای چم چیت و آبشار گرمه حتما موارد احتیاط را رعایت کنید و سعی کنید تا سفرتان کمترین آسیب به طبیعت و فرهنگ مردم بومی را وارد کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد