Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث مرادی، هادی حجازی‌فر، امیرحسین حریری، نوید محمدزاده و معصومه رحمانی به عنوان داوران بخش صحنه‌ای، بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی را همراهی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، کیومرث مرادی، هادی حجازی‌فر، امیرحسین حریری، نوید محمدزاده و معصومه رحمانی مسئولیت داوری آثار بخش صحنه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رویداد که اجراهای بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرای خود را از ۱۱ تیر آغاز کرده است، تا ۱۹ تیر میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است.
بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تاتر دانشگاهی به دبیری سیدمجتبی جدی و همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با بخش‌های؛ صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی(جایزه اکبر رادی)، ترجمه ( جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها ، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها، در حال برگزاری است.
شایان ذکر است، با توجه به شیوع موج پنجم و اعلام وضعیت قرمز و تاکید مرکز هنرهای نمایشی مبنی بر تعطیلی همه اجراهای تئاتر، اجراهای جشنواره مطابق جدول، با رعایت کامل موازین بهداشتی با حضور هیئت داوران و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بیست و سومین جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش

مجموعه پویانمایی «شتر و آسیابان» به کارگردانی عبدالله علیمراد برای بار سوم در کشور مراکش در سومین جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

بر اساین این خبر، از این مجموعه در بازار فیلم هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه