Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به تمدید شدن قرارداد هم‌تیمی اسپانیایی‌اش واکنشی جالب نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برونو فرناندز می‌گوید اگرچه از تمدید یک ساله قرارداد خوان ماتا خوشحال است، اما حالا برای مجبور است برای پیراهن او همچنان انتظار بکشد.

باشگاه منچستریونایتد روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که قرارداد خوان ماتا را برای یک سال تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شماره هشت اسپانیایی شیاطین سرخ تا پایان فصل آینده باید در اولدترافورد بماند و برنو فرناندزی که در تیم سابقش، اسپورتینگ لیسبون شماره 8 را می‌پوشید، باید باز هم صبر کند تا این پیراهن را از بازیکنی که او را به عنوان یک الگوی الهام‌بخش می‌داند تحویل بگیرد.

فرناندز در یک پیام کوتاه در توئیتر در واکنش به تمدید قرارداد خوان ماتا نوشت: من حدس می‌کنم که باید یک سال دیگر هم برای شماره هشت صبر کنم. تبریک برادر! کاملاً شایسته‌اش بودی! تو یک الگوی الهام‌بخش در داخل و خارج از زمین هستی.

ماتای 33 ساله سال 2014 از چلسی به منچستریونایتد پیوست و با این تیم چهار جام شامل یک قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در جام خیریه (سوپرجام انگلیس) کسب کرد. او در مجموع 273 بازی برای شیاطین سرخ در تمامی رقابت‌ها انجام داد و در آنها 51 گل به ثمر رساند. البته نقش او در عملکرد تیم طی سال‌های اخیر کمرنگ شده و فصل گذشته تنها 18 بار برای من‌یونایتد به میدان رفت.

منچستریونایتد دروازه‌بان انگلیسی‌اش را برگرداند و با ماتا تمدید کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال انگلیس منچستریونایتد فوتبال انگلیس منچستریونایتد یک قهرمانی یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود