Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:29:11 GMT

پیام تبریک وزیر دادگستری به رئیس جدید قوه قضائیه

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۴۶۱۹

پیام تبریک وزیر دادگستری به رئیس جدید قوه قضائیه

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت دادگستری، در متن پیام تبریک سید علیرضا آوائی آمده است: انتصاب حضرتعالی به سمت ریاست قوه قضائیه و اعتماد مقام معظم رهبری در تفویض مسئولیت خطیر سکّانداری نهاد عظیم الشأن قضای کشور به آن برادر ارجمند را که به یقین، با التفات و اتکای بر شناخت از ویژگیهای فردی، سوابق ممتد، تجربیات ارزشمند و سنوات طولانی خدمت جنابعالی در مناصب مختلف قضایی و مدیریتی، ایجاد و ابراز شده است، صمیمانه، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ نبض سلامت رفتاری و تثبیت و رشد فضائل اخلاقی یک مّلت، عمدتاً، در گرو حکمرانی شایستة حاکمان ـ و خصوصاً، بخش قضاوت حاکمیت ـ است از طرفی، گسترش عدل و عدالت ـ در تمامی شاخه ها و فروع آن ـ و احیا و صیانت از حقوق و آزادی های مشروع آحاد جامعه، از قله های هدف آرمانی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است که در سند گرانبهای « قانون اساسی» و سایر اسناد بالادستی کشور، تبلور یافته و در این برهه حساس از موقعیت و شرایط سخت و دشوار ایران اسلامی عزیز و شروع گام دوم انقلاب اسلامی، با تأکید همه بزرگان و نخبگان کشور بر ضرورت «رویکرد تحّولی قوه قضائیه»، جلوه ای نو و تازه یافته است.

آوایی افزود:‌ موفقیت روزافزون و اثر بخشی هر چه بیشتر تلاشها و مساعی جنابعالی در جهت تحقق و اجرای مأموریت های بزرگ محّوله به دستگاه قضایی را ـ که در بندهای شش گانه انتظارات رهبری معظم انقلاب در متن حکم انتصاب حضرتعالی نیز مورد تصریح و تأکید قرار گرفته است ـ از خداوند قادر متعال مسألت دارم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پنجشنبه ۱۰ تیر ماه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضاییه منصوب کردند.

برچسب‌ها غلامحسین محسنی اژه‌ای قوه قضاییه سید علیرضا آوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه سید علیرضا آوایی غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه سید علیرضا آوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو

دریافت 5 MB کد خبر 849525 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی